Onze garnaaltjes en zeebak (Natasja1971)


Zijn niet de mooiste foto's maar ja is wat :) ...

334393natasja1971_0_82_cilinder.jpg



462784natasja1971_0_82_bak.jpg


268773natasja1971_0_82_lord.jpg


592926natasja1971_0_82_oor.jpg


322559natasja1971_0_82_porselein.jpg
 
Ai, jammer want wij hebben sinds kort juist een zeebakje:D:D

Ja het was ook super leuk , de reden was ....onze wens was als we "oud" waren om een camper te kopen :engel: , maar Siem ( mijn mannetje ) heeft 1.5 jr geleden een hartinfarct gehad ....en toen hebben we besloten om niet te wachten tot we "oud" zijn maar het nu te doen . En met een zee bak , heb je altijd iemand nodig die er een beetje verstand van heeft :D . Ook als je alleen een weekendje weg gaat ....en bij de garnalen is dat een stuk minder .....dus dat is eigenlijk de reden dat de zeebak weg is :engel:
 
Jammer dat het zo is gelopen maar dat je man er nog is staat voorop en nu kun je samen genieten van de camper. Je foto s zijn super leuk hoor.
Gezondheid is een groot goed in elk geval;)
 
Jammer dat het zo is gelopen maar dat je man er nog is staat voorop en nu kun je samen genieten van de camper. Je foto s zijn super leuk hoor.
Gezondheid is een groot goed in elk geval;)

Daarom pluk de dag :engel: en dat besef je pas als iemand bijna uitstapt ;) .
Foto's zijn denk ik mooier als ik ze volgende keer wat kleiner erop zet zie ik , want zijn nu best onscherp :sorry:
 
Mooi spul allemaal Natasja.
Heb hier een probleempje gehad met de garnalen waardoor het aardig leeg is in het bakje dus kom misschien nog weleens een keer bij je langs om te shoppen! ;)
 
Mooi spul allemaal Natasja.
Heb hier een probleempje gehad met de garnalen waardoor het aardig leeg is in het bakje dus kom misschien nog weleens een keer bij je langs om te shoppen! ;)

Ja zag het langs komen indd , blijft balen hé . Maar ja je weet mijn mening over "osmose" , ik blijf erbij dat het maar voor een handje vol mensen werkt . Je bent altijd welkom .
 
Mooie garnalen weer Natasja:thumbs:. Dat zijn niet de makkelijkste voor zover ik weet.

Dankje , ook bij hun :engel: in hoe verre zijn het verwende garnaaltjes . Wij hebben deze groep al zeker 7 jaar ! Zitten gewoon op 23 graden en verversen , wanneer het mijn uit komt met "leiding" water . Niet teveel gedoe .
 
Dat lijkt veel op de tekst van de Garnalenschuur:D:D

ik lees op diverse sites dat hij toch makkelijk is en ik ga deze ook maar eens overwegen:deal:. Kan op een ph van 7-8.5 en hier is de ph 8.

Ik dacht dat deze soort juist moeilijk is:stom:
 
Dat lijkt veel op de tekst van de Garnalenschuur:D:D

ik lees op diverse sites dat hij toch makkelijk is en ik ga deze ook maar eens overwegen:deal:. Kan op een ph van 7-8.5 en hier is de ph 8.

Ik dacht dat deze soort juist moeilijk is:stom:

:D:D:D zouden die mijn tekst hebben gepikt ;) .
Ach zoals met alle garnaaltjes het is maar net hoe moeilijk het je , je zelf maakt :daisy: . En ik hou niet van moeilijk doen :sorry:
 

:br::sorry: , lekker vlot he hahaha , sorry .
Ik kom nagenoeg niet meer op de forums , we zijn gestopt . Heb het voorjaar alles verkocht :thumbs: , we hebben sinds Feb een hondje uit asiel gehaald . Deze vraagt ook aandacht :iloveyou: , daarbij zijn we vaak met de camper op stap .
Ik heb nog 1 mtr bak met Crystals in de schuur staan , en binnen een 30 lt met de Princessen .
 
Jammer dat je eigenlijk gestopt bent maar een hond is ook erg leuk natuurlijk;)

Ja is erg leuk indd , en na een jaar 12 / 13 heb ik de garnaaltjes wel gezien , tuurlijk ik heb nog me 2 bakjes en wie weet , breng ik het terug naar 1 mooie scape bak binnen ...
Maar 35 bakken miss waren het er soms meer , werd een slaaf van eigen hobby :rolleyes: ...dus het is goed zo .
 
:br::sorry: , lekker vlot he hahaha , sorry .
Ik kom nagenoeg niet meer op de forums , we zijn gestopt . Heb het voorjaar alles verkocht :thumbs: , we hebben sinds Feb een hondje uit asiel gehaald . Deze vraagt ook aandacht :iloveyou: , daarbij zijn we vaak met de camper op stap .
Ik heb nog 1 mtr bak met Crystals in de schuur staan , en binnen een 30 lt met de Princessen .

Wat? :S de garnalen omgeruild voor een hondje... :'(;)
Als jullie een keer in de buurt van Middelburg zijn met de camper kom je maar eens kijken naar mijn garnaaltjes! ;)
 
Wat? :S de garnalen omgeruild voor een hondje... :'(;)
Als jullie een keer in de buurt van Middelburg zijn met de camper kom je maar eens kijken naar mijn garnaaltjes! ;)


Haha ja als je het zo kort zegt indd :sorry: , maar was er na 12 jaar ook wel beetje klaar mee . Het was toch wel veel werk , en daarbij best wat mensen over de vloer want ja het overschot moet toch weg ;) .
En geloof me :engel: hahaha van sommige werd je echt niet vrolijk hahaha , de meeste wel hoor :thumbs: . Maar alles bij elkaar .....ik heb het 11 jaar met plezier gedaan !!! het laaste jaar ging het me tegen staan .
Dat is het fijne van een "hobby" hebben , kun je ook mee stoppen .
Okidoki als we ooit die richting heen geen zal ik het in gedachten houden :thumbs:.
 

Terug
Bovenaan