Ja, de reden zal zijn dat ik met de planten bezig geweest ben, verplaatsen e.d. Je krijgt vervuiling, ammonium, nitriet, nitraat, afijn je weet hoe dat werkt. Na behoorlijk wat waterverversingen, voortdurend schoonmaken gedurende een paar weken, ook het filter, zorgde er voor dat ik nu weer terug ben op normale (water-)waarden. Inmiddels heb ik ook dode/vergeelde bladeren deels al verwijderd. Maar het mooie is, er is duidelijk verbetering te zien. Natuurlijk duurt het nog een paar weken eer alles weer op het oude niveau is maar we gaan gestadig voorwaarts!Dat herstel is snel! Maar wat een schade joh aan de planten. Zo snel gegaan ook.
Dat verhoogde nitraat is in de periode dat je zoveel zweefvuil had?
Dat is het belangrijkste.maar we gaan gestadig voorwaarts!
Dank allemaal.Garnalen toegevoegd aan de bak ja? Ziet er goed uit!
Dank je. Prima, alles werkt eigenlijk altijd naar wens!Mooie foto's Ben! Bak staat er nog steeds erg mooi bij. Hoe gaat het met het allemaal in elkaar geknutselde apparatuur? 😛
Goed om te horen, echt fascinerend om te zien maar begin er zelf maar niet aan haha.Dank je. Prima, alles werkt eigenlijk altijd naar wens!
Waarom niet? Het is eenvoudiger dan je denkt. Overal vind je Arduino voorbeelden... Kijk maar eens op YouTube bijvoorbeeld. Zeg dus nooit, nooit...Goed om te horen, echt fascinerend om te zien maar begin er zelf maar niet aan haha.
Zal het eens een keer opzoeken. Ben wel benieuwd en kan dan eventueel een plan voor in de toekomst zijnWaarom niet? Het is eenvoudiger dan je denkt. Overal vind je Arduino voorbeelden... Kijk maar eens op YouTube bijvoorbeeld. Zeg dus nooit, nooit...
Zijn me nooit zo opgevallenDank allemaal.
(De garnalen, vuurtjes en Japonica's had ik altijd al)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.