Erg mooi!
Hee benvo wat een schitterende bak zeg ! En wat een schitterende planten combinatie , heb jij voor mij misschien een lijstje met de namen van de planten die jij hebt , ik ben al tijd op zoek naar het samenstellen van wat planten en ben zeer onder de indruk . Ik heb dezelfde bak als jou . Ik hoop dat je dat voor me wilt doen 😄😄
Wat een prachtige bak!!!!! Ook zeer jaloers op de SP taiwan, want ik kan hem nergens vinden 🙁
https://www.azaqua.nl/midden-beplanting/nymphoides-hydrophylla-taiwan-?search_query=taiwan&results=5Die is het toch?Wat een prachtige bak!!!!! Ook zeer jaloers op de SP taiwan, want ik kan hem nergens vinden 🙁
Klopt, maar die wordt niet altijd in winkels aangeboden helaas.
Naar mijn mening een van de knapste plantjes die er zijn , en ook zeker en vast nit moeilijk , ik zie het graag in kleine partijen doorheen de mid-voorgrond geplaats , creëert echt een mooi effect 🙂 je hebt ook nog de porto velro variant als ik deze juist schrijf , heefd net een iets andere groei en kleur maar zeker en vast niet minder mooi .Weer een mooie beschrijving ben. Op de foto's zie ik ook dat Staurogyne grover is dan ik in gedachten had.
Dankjewel voor de aanvulling.Naar mijn mening een van de knapste plantjes die er zijn , en ook zeker en vast nit moeilijk , ik zie het graag in kleine partijen doorheen de mid-voorgrond geplaats , creëert echt een mooi effect 🙂 je hebt ook nog de porto velro variant als ik deze juist schrijf , heefd net een iets andere groei en kleur maar zeker en vast niet minder mooi .
Dit is zeker een mooi plantje maar moet, in elk geval wanneer je ze mooi wilt hebben, veel licht. Ze wordt dan wat paarsig op het blad.Naar mijn mening een van de knapste plantjes die er zijn , en ook zeker en vast nit moeilijk , ik zie het graag in kleine partijen doorheen de mid-voorgrond geplaats , creëert echt een mooi effect 🙂 je hebt ook nog de porto velro variant als ik deze juist schrijf , heefd net een iets andere groei en kleur maar zeker en vast niet minder mooi .
Zie door dit laatste bericht dit topic en geniet van de prachtige foto’s maar lees dan dat er iets is mis gegaan?Ben,
Ontzettend balen van je bak. De nachtmerrie van iedere aquariaan. Het was genieten van die mooie plaatjes van jou bak en de info die je hierover deelde. Bedankt daarvoor en hopelijk blijven we wel hier en daar wat berichten van je lezen al ben je dit allemaal weer te boven.
Gr. Ed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.