mijn tijgerlotus meent zich van haar, is een tijgerlotus vrouwelijk?
Zie je snel genoeg als je ff onder de staart, ehh ik bedoel de bladeren kijkt toch

mijn tijgerlotus meent zich van haar, is een tijgerlotus vrouwelijk?
Als mijn planten er zo goed uit zien zou ik er ook van genieten! (;Een groen en een rode; ze blijven toch mooi die planten. Daar geniet ik dus óók van!
Nee, dat klopt niet. In mijn bak zit nog wel het interne filterhuis. Dat bevat nog steeds het verwarmingselement maar ook de aanzuiging van mijn externe JBL 1502. Bovenin het interne filterhuis heb ik, bij wijze van voorfilter ook nog een grove spons zitten, bedoelt ook om aangezogen blad materiaal tegen te houden. Dat kan ik dan eenvoudig verwijderen.Klopt het dat je alleen het standaard juwel filter gebruikt?
Of zit er ook een extern filter aangesloten?
mvg Ronald
Ik zou eerder denken aan kalium of magnesium BenDe oorzaak lag bij mijn Staurogyne repens
Dat kan, sterker nog, dat doe ik meestal. Maar Staurogyne groeit dan zijwaarts verder en wortelt op de liggende steeltjes. Op een geven moment is dat niet meer mooi en wordt alles te wild en te hoog. Dan zijn bovengenoemde maatregelen nodig.Een bak om van te genieten , daar hoort af en toe onderhoud bij.
Zie dat je Staurogyne uithaalt , je kunt deze ook kortwieken en de mooie toppen ertussen plaatsen .
Ik hou het op een te lage CO2 toevoer op die plaatsen...Ik zou eerder denken aan kalium of magnesium Ben![]()
😉
. Bak staat er toch weer schitterend bij hoor 👍
Regelmatig uitdunnen door de planten die te hoog zijn te verwijderen. Bovendien haal ik regelmatig jonggroei weg wat ik deels weer her-plant.Mooie bak hoor!
Achteraan in het midden staat Nymphoides SP taiwan toch?
Hoe hou je deze kort en wat voller? Komt dit door de hoeveelheid licht of heb je een bepaalde snoei techniek? 😋
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.