T
TonHageraats †
Guest
Leuk al die bloemetjes Ben, echt voorjaar in de bak 

Welke reactor gebruik je Ben? Ik ben me aan het oriënteren om efficiënter met Co2 om te kunnen gaan en minder belletjes in het aquarium te hebben rondzweven.Mijn CO2 reaktor blijkt een voltreffer. Dit is ook mooi te zien bij lagere planten die nu ook volop meedoen aan het assimilatie proces. Zie de foto's van de groene en rode lotus.
Bekijk bijlage 290091Bekijk bijlage 290092Bekijk bijlage 290093Bekijk bijlage 290094Bekijk bijlage 290095
Welke reactor gebruik je Ben? Ik ben me aan het oriënteren om efficiënter met Co2 om te kunnen gaan en minder belletjes in het aquarium te hebben rondzweven.
Mooi project! Leuk om te proberen maar mijn vrouw is zuinig op de houten vloer ? (ikzelf trouwens ook) dus ik geloof toch dat ik iets zoek wat iemand anders in elkaar heeft gezet... ik ben wat bang voor het debiet verlies. Ik heb een e1502 cristalprofi op een bak van ruim 300 liter...Hieronder lees je er alles over!
https://aquaforum.nl/threads/cerges-co2-reactor.165712/
Hahaha, dat gaat de plant bij mij niet halen. Juist omdat ik deze Cryptocoryne als solitair gebruik om diepte in mijn bak te creëren staat ze dus voorin maar moet niet te groot en/of uitgebreid worden. Dus uitlopers en te lange bladeren halen ik weg. Maar op jouw plek wel mooi!Na een paar maanden is het zo
Dank je. Dat bleek zich te mengen met de lange variant en was niet uit elkaar te houden. wanneer je namelijk uitgroei probeert te verwijderen van ongewenste plaatsen dan trek je de goede planten ook mee.Altijd pracht bak geweest , maar waar is het nagras naartoe ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.