Ik wil niet weten hoe vaak dit filmpje fout is gegaan... Wat naar om naar te kijken 😢
"Laten we met vissen gooien en er op staan om aan te tonen dat onze aquariumzakken in ieder geval niet breken".
Vraag me af aan wie ze dit proberen te verkopen.
Dierenliefhebbers zal de doelgroep niet zijn.
Wat erg dit.
Ik weet niet wanneer jij in China geweest bent, maar die McDonalds is al een hele tijd niet meer zo.Chinezen zijn echt gek..
Ik heb er dingen gezien met dieren, die zelfs 'IK' niet wil en durf te herhalen
Uiteindelijk heb ik de 6 weken die ik daar moest zijn grotendeels op witte rijst en gebakken ei geleefd
Denk je Wow een Macdonalds, ja eindelijk, ja euh dus niet, is ook allemaal tingelingepingpong
Geen patatske te vinden
Oudere mensen van vroeger zoals @benvo die nog een echte langzamer draaier wasmachine hebben meegemaakt
Kunnen zich vast nog de geur van Sunlight en Reckitt's nog herinneren.. nou al dat vreten daar stinkt exact hetzelfde
Ik weet niet wanneer jij in China geweest bent, maar die McDonalds is al een hele tijd niet meer zo.
Ik kom er nu 10 jaar meerdere keren per jaar (ok, de laatste anderhalf jaar niet) maar de Mac, en ook KFC kun je een prima frietje krijgen 😉
Ze eten nog altijd wel alles met vier poten behalve tafels en stoelen, maar buiten de dingen die wij vreemd vinden kun je er echt heerlijk eten.
Neemt niet weg dat dit soort dingen met levende dieren doen gewoon not done is.
Dan denk ik dat je niet goed gekeken hebt, want ze hebben zeker wel friet bij de Mac 😉 Ik ga minstens 1 keer langs de McDonalds wanneer ik daar ben want ze hebben daar een burger met een hamburger en 2 worstjes erop die heel erg lekker is 😛Tianjin euhm vlak voor chinees oud en nieuw in 2018
je hebt gewoon dieren nodig voor vrucht baren grond dat soort groepering zijn aleen maar ellende klinkt mooie tot je der in verdieptDat gezegd hebbende, laten we nu alsjeblieft nu niet alle chinezen of aziaten generaliseren. Er zijn Azië ook steeds meer veganisten en dierenrechtenactivisten.
Dan denk ik dat je niet goed gekeken hebt, want ze hebben zeker wel friet bij de Mac 😉 Ik ga minstens 1 keer langs de McDonalds wanneer ik daar ben want ze hebben daar een burger met een hamburger en 2 worstjes erop die heel erg lekker is 😛
Het spijt me, ik begrijp helemaal niet wat je zegt.je hebt gewoon dieren nodig voor vrucht baren grond dat soort groepering zijn aleen maar ellende klinkt mooie tot je der in verdiept
Oh, ik ben een mens van nu!Chinezen zijn echt gek..
Ik heb er dingen gezien met dieren, die zelfs 'IK' niet wil en durf te herhalen
Uiteindelijk heb ik de 6 weken die ik daar moest zijn grotendeels op witte rijst en gebakken ei geleefd
Denk je Wow een Macdonalds, ja eindelijk, ja euh dus niet, is ook allemaal tingelingepingpong
Geen patatske te vinden
Oudere mensen van vroeger zoals @benvo die nog een echte langzamer draaier wasmachine hebben meegemaakt
Kunnen zich vast nog de geur van Sunlight en Reckitt's nog herinneren.. nou al dat vreten daar stinkt exact hetzelfde
Oh, ik ben een mens van nu!
Nederlanders doen ook wel rare dingen: *knipknip* Nederlanders zijn niet veel beter als die Chinezen...
Ja er zijn ook mensen die eten rolmops of makreel op een broodje als ontbijt (toch Martin)
Tjee zeg, is 6 niet te weinig voor in zo n bakje😆Ik denk ruim 40 min later kom ik diezelfde mensen tegen in een andere winkel met 6 goudvissen ......
Nou met goed stapelen passen er wel meer in hoor.oh vriendin van mijn vrouw had 60 cm bakje gekocht en volgens de verkoper konden er zeker 10 in . Vond de vriendin zelf wat overdreven en heeft er 5 goudvissen meegenomen .
Als je ze goed in elkaar past kun je er zeker wel 30 inkrijgen. Beetje aanduwen, klep goed dicht houden...Nou met goed stapelen passen er wel meer in hoor.
Dan koop je ze ook gewoon te groot. Die kleintjes lukt ook wel meer, krijg je stapelkorting op ookAls je ze goed in elkaar past kun je er zeker wel 30 inkrijgen. Beetje aanduwen, klep goed dicht houden...
Precies. 1 Vis per liter? Pff!Dan koop je ze ook gewoon te groot. Die kleintjes lukt ook wel meer, krijg je stapelkorting op ook
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.