Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


omg dat is echt sick! en hoe hij die vissen op de grond laat vallen. en dat nummer op de achtergrond. wat zouden ze zingen?
bizar, complimenten voor de vondst..
 
"Laten we met vissen gooien en er op staan om aan te tonen dat onze aquariumzakken in ieder geval niet breken".

Vraag me af aan wie ze dit proberen te verkopen.
Dierenliefhebbers zal de doelgroep niet zijn.

Wat erg dit.
 
krijg rare vibe van die chinese die product videos op aliexpres zijn altijd vaag een bron van vermaak
 
"Laten we met vissen gooien en er op staan om aan te tonen dat onze aquariumzakken in ieder geval niet breken".

Vraag me af aan wie ze dit proberen te verkopen.
Dierenliefhebbers zal de doelgroep niet zijn.

Wat erg dit.

Denk je dat ze in China een ruk geven om dier welzijn? Kunnen al niet eens normaal met mensen omgaan…
Moet voor de lol eens over de 1e de beste "markt" in China lopen... ogen vallen uit je kop als west Europeaan :stom:
Menig Chinees (menig persoon uit Azie) zal dit filmpje helemaal fantastisch vinden :juggle:
 
Chinezen zijn echt gek..

Ik heb er dingen gezien met dieren, die zelfs 'IK' niet wil en durf te herhalen

Uiteindelijk heb ik de 6 weken die ik daar moest zijn grotendeels op witte rijst en gebakken ei geleefd

Denk je Wow een Macdonalds, ja eindelijk, ja euh dus niet, is ook allemaal tingelingepingpong
Geen patatske te vinden


Oudere mensen van vroeger zoals @benvo die nog een echte langzamer draaier wasmachine hebben meegemaakt
Kunnen zich vast nog de geur van Sunlight en Reckitt's nog herinneren.. nou al dat vreten daar stinkt exact hetzelfde
 
Dit is misselijkmakend en tranenwekkend.
Echt niet goed te praten, en niet te begrijpen dat er mensen zijn die dit grappig vinden.

Dat gezegd hebbende, laten we nu alsjeblieft nu niet alle chinezen of aziaten generaliseren. Er zijn Azië ook steeds meer veganisten en dierenrechtenactivisten.
 
Chinezen zijn echt gek..

Ik heb er dingen gezien met dieren, die zelfs 'IK' niet wil en durf te herhalen

Uiteindelijk heb ik de 6 weken die ik daar moest zijn grotendeels op witte rijst en gebakken ei geleefd

Denk je Wow een Macdonalds, ja eindelijk, ja euh dus niet, is ook allemaal tingelingepingpong
Geen patatske te vinden


Oudere mensen van vroeger zoals @benvo die nog een echte langzamer draaier wasmachine hebben meegemaakt
Kunnen zich vast nog de geur van Sunlight en Reckitt's nog herinneren.. nou al dat vreten daar stinkt exact hetzelfde
Ik weet niet wanneer jij in China geweest bent, maar die McDonalds is al een hele tijd niet meer zo.
Ik kom er nu 10 jaar meerdere keren per jaar (ok, de laatste anderhalf jaar niet) maar de Mac, en ook KFC kun je een prima frietje krijgen ;)
Ze eten nog altijd wel alles met vier poten behalve tafels en stoelen, maar buiten de dingen die wij vreemd vinden kun je er echt heerlijk eten.

Neemt niet weg dat dit soort dingen met levende dieren doen gewoon not done is.
 
Ik weet niet wanneer jij in China geweest bent, maar die McDonalds is al een hele tijd niet meer zo.
Ik kom er nu 10 jaar meerdere keren per jaar (ok, de laatste anderhalf jaar niet) maar de Mac, en ook KFC kun je een prima frietje krijgen ;)
Ze eten nog altijd wel alles met vier poten behalve tafels en stoelen, maar buiten de dingen die wij vreemd vinden kun je er echt heerlijk eten.

Neemt niet weg dat dit soort dingen met levende dieren doen gewoon not done is.

Tianjin euhm vlak voor chinees oud en nieuw in 2018
 
Tianjin euhm vlak voor chinees oud en nieuw in 2018
Dan denk ik dat je niet goed gekeken hebt, want ze hebben zeker wel friet bij de Mac ;) Ik ga minstens 1 keer langs de McDonalds wanneer ik daar ben want ze hebben daar een burger met een hamburger en 2 worstjes erop die heel erg lekker is :p
 
Dat gezegd hebbende, laten we nu alsjeblieft nu niet alle chinezen of aziaten generaliseren. Er zijn Azië ook steeds meer veganisten en dierenrechtenactivisten.
je hebt gewoon dieren nodig voor vrucht baren grond dat soort groepering zijn aleen maar ellende klinkt mooie tot je der in verdiept
 
Dan denk ik dat je niet goed gekeken hebt, want ze hebben zeker wel friet bij de Mac ;) Ik ga minstens 1 keer langs de McDonalds wanneer ik daar ben want ze hebben daar een burger met een hamburger en 2 worstjes erop die heel erg lekker is :p

We hadden toch een tamelijk intelligente chinees bij ons die ook in NL geweest is, hij snapte er ook geen hout van
 
Chinezen zijn echt gek..

Ik heb er dingen gezien met dieren, die zelfs 'IK' niet wil en durf te herhalen

Uiteindelijk heb ik de 6 weken die ik daar moest zijn grotendeels op witte rijst en gebakken ei geleefd

Denk je Wow een Macdonalds, ja eindelijk, ja euh dus niet, is ook allemaal tingelingepingpong
Geen patatske te vinden


Oudere mensen van vroeger zoals @benvo die nog een echte langzamer draaier wasmachine hebben meegemaakt
Kunnen zich vast nog de geur van Sunlight en Reckitt's nog herinneren.. nou al dat vreten daar stinkt exact hetzelfde
Oh, ik ben een mens van nu! :DD:DD:DD
Nederlanders doen ook wel rare dingen: Zo gaan ze langs de kant van een water zitten en gooien een snoertje uit met aan een vlijm scherm haakje, met weerhaakjes dat dan wel, een levend wezen. In de hoop dat een ander levend wezen dit als voedsel ziet en er in bijt. Wat dus ook wel gebeurd met als gevolg dat dat andere tegenspartelende levende wezen met zo'n volle gewicht aan dat haakje uit het water wordt gesleurd. Wij noemen dat zelfs een sport. Nederlanders zijn niet veel beter als die Chinezen...
 
Laatst bewerkt:
Oh, ik ben een mens van nu! :DD:DD:DD
Nederlanders doen ook wel rare dingen: *knipknip* Nederlanders zijn niet veel beter als die Chinezen...

Uit een opengesneden schildpadje lepelen, terwijl het beestje nog met z'n kopje heen en weer beweegt, de één noemt het cultuur de ander noemt het gestoord (waaronder ik dus)
Leek wel wat op die scene uit die ene Indiana Jones film, met dat apie, mahjah daarvan weet je dat het nep is (al zal ook dat ergens op de wereld vast wel weer een delicatesse zijn)

Ik denk dat dit soort borrelhapjes aldus toch nooit echt zullen aanslaan in Nederland




Animated GIF
 
Ja er zijn ook mensen die eten rolmops of makreel op een broodje als ontbijt (toch Martin):pp
 
Okay, de mensen hebben het ondertussen begrepen, ze schijnen op zoek naar een groter bakje voor de dochter
Maar allemachtig, dat mensen niet ook maar 1 seconde nadenken over hun aanschaf, en die winkeliers die maar glimlachend dozen schuiven en de kassa rinkelend dicht klappen van die komen vanzelf terug

Ik trof zojuist deze aan, ik doe het even via screenshots anders is over een tijdje de advertentie vanzelf weer weg

SuperFish Home Aquarium - 34x25x28.5 cm - 15L Holy Crap daar past mien puut nog geeneens in zeg


2021-10-10 (3).png


2021-10-10 (1).png
 
oh vriendin van mijn vrouw had 60 cm bakje gekocht en volgens de verkoper konden er zeker 10 in . Vond de vriendin zelf wat overdreven en heeft er 5 goudvissen meegenomen .
 
Ze beweren zoveel...
Zo las ik laatst ergens dat vissen graag levend voer als watervlooien en tubifex eten.
En dat dat ook nog eens goed voor ze is.
Túúrlijk....😔
 

Terug
Bovenaan