Ja, watervlooien! Duh!Oh, dáárom schuren vissen dus langs planten en stenen!
Wat bedoelen ze in vredesnaam met ''In het echt iets groter''?Blijf ervan opkijken dat dit gebeurt. Snap ook niet goed dat hier geen regels (certificaten bijvoorbeeld voor winkels die zich er wel aan houden) voor zijn. Als je het als bewustwording hebt kan je met certificering heel ver komen.
Bettakit, okay. Laten we er dan een paar malawicichliden in gaan houdenBlijf ervan opkijken dat dit gebeurt. Snap ook niet goed dat hier geen regels (certificaten bijvoorbeeld voor winkels die zich er wel aan houden) voor zijn. Als je het als bewustwording hebt kan je met certificering heel ver komen.
Daarom zal de inhoud ook een stuk minder zijn dan je standaard 80cm bak gok ik zoBekijk bijlage 332478
Nee deze dan.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Prachtig mooi bakje in wit met onderkastje vr pr € 135, niks mis mee toch ??
Wel makkelijk een ww uitvoerenhttps://gyazo.com/a648eb843d87aa7fb6f17f234f2db8b4 vis van de tap maar nie gratis!
Maar breekt niet snel!Bekijk bijlage 332478
Nee deze dan.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Prachtig mooi bakje in wit met onderkastje vr pr € 135, niks mis mee toch ??
Nee kunst, je krijgt hem niet van zijn plekMaar breekt niet snel!
Zo zag ik gisteren een L-nummer op mp staan, dacht eerst dat het een tikfoutjes was van de verkoper, voor 1 enkel elletje vroegtie een ruime 1150,-🥴Iemand nog op zoek naar een mooi goedkope discus van +22 cm? Koopje toch?
Tja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk hè 😂Zo zag ik gisteren een L-nummer op mp staan, dacht eerst dat het een tikfoutjes was van de verkoper, voor 1 enkel elletje vroegtie een ruime 1150,-🥴
Hij zal het ongetwijfeld gedacht hebben 😆Tja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk hè 😂
Is denkelijk een gevalletje 'advertentie' niet checken voor het plaatsen'.
Even een nulletje teveel getikt.
hedde je eigen wellis gezien hier eigelijk nooit problemen op markplaats met mensenIk reageer doe niets meer op marktplaats, jôh.
Allemaal mafklappers daar.
Zowel plaatsers als reagerrders.
En de rest zijn bedrijven.
Marketplace op FB en Speurders vind ik veel prettiger publiek.
En bedankt 🙁Ik reageer doe niets meer op marktplaats, jôh.
Allemaal mafklappers daar.
Zowel plaatsers als reagerrders.
En de rest zijn bedrijven.
Marketplace op FB en Speurders vind ik veel prettiger publiek.
Maar fakebook is ook niet zaligmakend, zo hadden wij een afspraak via fakebook dat we in Be een kweekgroep L-nummers zouden bezorgen waarde a 800,- en komen we op het afgesproken adres, blijkt het een vals opgegeven adres te zijn, de betreffende persoon had ons ook maar meteen geblokd.Oké,oké allemaal mafklappers -1 dan.
Maar wat ik daar in de afgelopen jaren meegemaakt heb ... Bijvoorbeeld dat je, om de onderhandeling open te breken een laag bod doet en vervolgens uitgemaakt wordt voor "k**ermegool." ( Ja Megool😞) " met je k*tbod"
Of een boot verkopen , 48.000 vragen en een bod krijgen van 5000 met de toevoeging " en dat is zat voor die grafboot"
Zijn nog maar twee voorbeelden.
Ja dat zijn inderdaad idioten. Maar heel eerlijk zou ik daarom heel erg moeten lachen. Heb het ook wel mee gemaakt. Kan me daar soms super mee vermaken een half uurtjeOké,oké allemaal mafklappers -1 dan.
Maar wat ik daar in de afgelopen jaren meegemaakt heb ... Bijvoorbeeld dat je, om de onderhandeling open te breken een laag bod doet en vervolgens uitgemaakt wordt voor "k**ermegool." ( Ja Megool😞) " met je k*tbod"
Of een boot verkopen , 48.000 vragen en een bod krijgen van 5000 met de toevoeging " en dat is zat voor die grafboot"
Zijn nog maar twee voorbeelden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.