Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


Blijf ervan opkijken dat dit gebeurt. Snap ook niet goed dat hier geen regels (certificaten bijvoorbeeld voor winkels die zich er wel aan houden) voor zijn. Als je het als bewustwording hebt kan je met certificering heel ver komen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211013-091944_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20211013-091944_Marktplaats.jpg
    239.9 KB · Weergaven: 190
  • Screenshot_20211013-091720_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20211013-091720_Marktplaats.jpg
    142.5 KB · Weergaven: 176
Blijf ervan opkijken dat dit gebeurt. Snap ook niet goed dat hier geen regels (certificaten bijvoorbeeld voor winkels die zich er wel aan houden) voor zijn. Als je het als bewustwording hebt kan je met certificering heel ver komen.
Wat bedoelen ze in vredesnaam met ''In het echt iets groter''? :S
 
Blijf ervan opkijken dat dit gebeurt. Snap ook niet goed dat hier geen regels (certificaten bijvoorbeeld voor winkels die zich er wel aan houden) voor zijn. Als je het als bewustwording hebt kan je met certificering heel ver komen.
Bettakit, okay. Laten we er dan een paar malawicichliden in gaan houden :stom:
 
2021-10-13.png


Nee deze dan.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Prachtig mooi bakje in wit met onderkastje vr pr € 135, niks mis mee toch ??



Season 9 Chandler GIF by Friends
 
Laat ik nou net nog de bekende vaas nodig hebben!
 
Iemand nog op zoek naar een mooi goedkope discus van +22 cm? Koopje toch?
Zo zag ik gisteren een L-nummer op mp staan, dacht eerst dat het een tikfoutjes was van de verkoper, voor 1 enkel elletje vroegtie een ruime 1150,-🥴
 
Moggeuh Killer..

Zojuist toegevoegd aan mn Sinterklaas lijstje, ohja ook een paar van die discusjes van hierboven erin :smitten:

:DD
 
Is denkelijk een gevalletje 'advertentie' niet checken voor het plaatsen'.
Even een nulletje teveel getikt.
 
Is denkelijk een gevalletje 'advertentie' niet checken voor het plaatsen'.
Even een nulletje teveel getikt.

Naah je hebt ze erbij hoor..
Ik had gereageerd op een Eheim 4+ 350 (online petsplace 160 euri)
Mevrouw was diep beledigd met mijn bod van 90, 'of ik wel spoorde' kwam het berichtje terug
 
Ik reageer doe niets meer op marktplaats, jôh.
Allemaal mafklappers daar.
Zowel plaatsers als reagerrders.
En de rest zijn bedrijven.

Marketplace op FB en Speurders vind ik veel prettiger publiek.
 
Je hoeft van mij niet naar FB.
Ik doe er verder ook niets op, behalve de pagina's van de zeevaartschool en het Roeiteam bijhouden.

Wat ik bedoel is dat er prettiger alternatieven dan marktplaats bestaan.
Vele alternatieven.
 
Ik reageer doe niets meer op marktplaats, jôh.
Allemaal mafklappers daar.
Zowel plaatsers als reagerrders.
En de rest zijn bedrijven.

Marketplace op FB en Speurders vind ik veel prettiger publiek.
hedde je eigen wellis gezien hier eigelijk nooit problemen op markplaats met mensen
 
Oké,oké allemaal mafklappers -1 dan.
Maar wat ik daar in de afgelopen jaren meegemaakt heb ... Bijvoorbeeld dat je, om de onderhandeling open te breken een laag bod doet en vervolgens uitgemaakt wordt voor "k**ermegool." ( Ja Megool😞) " met je k*tbod"

Of een boot verkopen , 48.000 vragen en een bod krijgen van 5000 met de toevoeging " en dat is zat voor die grafboot"

Zijn nog maar twee voorbeelden.
 
Oké,oké allemaal mafklappers -1 dan.
Maar wat ik daar in de afgelopen jaren meegemaakt heb ... Bijvoorbeeld dat je, om de onderhandeling open te breken een laag bod doet en vervolgens uitgemaakt wordt voor "k**ermegool." ( Ja Megool😞) " met je k*tbod"

Of een boot verkopen , 48.000 vragen en een bod krijgen van 5000 met de toevoeging " en dat is zat voor die grafboot"

Zijn nog maar twee voorbeelden.
Maar fakebook is ook niet zaligmakend, zo hadden wij een afspraak via fakebook dat we in Be een kweekgroep L-nummers zouden bezorgen waarde a 800,- en komen we op het afgesproken adres, blijkt het een vals opgegeven adres te zijn, de betreffende persoon had ons ook maar meteen geblokd.
En recentelijk nog iemand die via fakebookcontact longfins zou komen halen om een bepaalde tijd, de boel uitgevangen en de persoon in kwestie benaderd me via fakebook dat het een uurtje vertraging heeft maar onderweg is, anyway, lang verhaal kort: hij is nu nog onderweg blijkbaar
 
Oké,oké allemaal mafklappers -1 dan.
Maar wat ik daar in de afgelopen jaren meegemaakt heb ... Bijvoorbeeld dat je, om de onderhandeling open te breken een laag bod doet en vervolgens uitgemaakt wordt voor "k**ermegool." ( Ja Megool😞) " met je k*tbod"

Of een boot verkopen , 48.000 vragen en een bod krijgen van 5000 met de toevoeging " en dat is zat voor die grafboot"

Zijn nog maar twee voorbeelden.
Ja dat zijn inderdaad idioten. Maar heel eerlijk zou ik daarom heel erg moeten lachen. Heb het ook wel mee gemaakt. Kan me daar soms super mee vermaken een half uurtje
 
Ach, Marktplaats... Zelf wanneer je spullen gratis weg wilt geven zijn mensen nog kieskeurig. Wij hadden een nieuw bed gekocht, en t oude mocht voor niets weg. 5 keer afspraken gemaakt met mensen die gewoon niet kwamen opdagen. 5 verschillende mensen. Of vragen "is het een IKEA bed want dan hoef ik hem niet. Die goedkope troep komt er bij mij niet in" tsja, als je een gratis bed zoekt zou ik niet te hard klagen over goedkope troep.

Telefoon verkocht, opgestuurd, krijg ik na 6 maanden een bericht dat ze hun geld terug willen omdat hij stuk is. Ja, koekoek!

Spelcomputer aangeboden voor redelijke prijs, veel spelletjes enzo erbij, mensen die zielige verhalen gaan ophangen waarom ik hem maar moet weggeven of voor heel weinig aan hen moet verkopen. Tegenwoordig probeer ik alles eerst in eigen kring weg te geven of te verkopen, want die idioten heb ik echt geen behoefte aan.
 
Nou, kijk. Dat bedoel ik dus.
Inderdaad, in de gratis hoek iets aanbieden en dan klachten krijgen.
Of: "u zegt gratis, geldt dat dan ook voor de verzendkosten?"
Eh... Nee.

Ik hou ermee op.
Niet met gratis weggeven maar met MP.
De plaatselijke kringloopwinkel is er wél blij mee.
(Want wat ik weggeef verkeert nog in goede staat, anders rij ik namelijk door naar de milieustraat.)
En ik krijg een bonnetje met 10% korting als ik er zelf wat koop. :)

En inderdaad is FB ook niet zaligmakend, zeker niet.
Terug naar een gedrukte advertentie in het plaatselijke krantje dan maar.
"ZGOH aqrm. Met vis en pomp en el app. verder info op aanvr. prijs notk."
En daar was je dan FL 5,- voor kwijt. :D
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan