Ik zit nu zwaar in de ellende. ik kocht half Juni 2 molly vrouwen en inmiddels zijn ze al 2x bevallen en ik zit nu met meer dan 20 jonge visjes in mijn aquarium. en ik wil er graag vanaf. het zijn niet echt mooie visjes. ze zijn uit 2 bevallingen allemaal hetzelfde van model en kleuren. dat vind ik dan ook zo erg vreemd. de eerste bevalling was eind juni en nu een maand later dus de 2de bevalling. ze zijn allemaal goudkleurig terwijl ik geen goudkleurige man heb??? en ze zijn bevallen uit een sluierstaart molly maar niet eentje lijkt op een sluierstaart. ze hebben allemaal vierkantte rechte staarten .
ik snap er niets van maar kunnen de vrouwtjes dan zo lang de eitjes bij hun houden? en waarom lijkt er niet eentje op hun moeder? de moeder is geheel zwart . er zitten wel zwarte vlekjes in maar over het geheel zijn ze goudkleurig. het lijken meer op goudvisjes dan op black molly's maar ik moet er echt vanaf. ik hoop dat de dierenwinkel ze wil nemen anders vrees ik dat niemand deze visjes wil hebben want echt mooi zijn ze dus niet. hoe moet ik er vanaf zonder ze van het leven te beroven? kan iemand mij advies geven en helpen want ik vind dit erg zwaar. en hoe lossen jullie dit op?
ik snap er niets van maar kunnen de vrouwtjes dan zo lang de eitjes bij hun houden? en waarom lijkt er niet eentje op hun moeder? de moeder is geheel zwart . er zitten wel zwarte vlekjes in maar over het geheel zijn ze goudkleurig. het lijken meer op goudvisjes dan op black molly's maar ik moet er echt vanaf. ik hoop dat de dierenwinkel ze wil nemen anders vrees ik dat niemand deze visjes wil hebben want echt mooi zijn ze dus niet. hoe moet ik er vanaf zonder ze van het leven te beroven? kan iemand mij advies geven en helpen want ik vind dit erg zwaar. en hoe lossen jullie dit op?