Tuurlijk het is tenslotte 2024.Inmiddels heb ik al wel een leuke vrouw maar toch bedankt dat je er zo mee begaan bent haha,
Tuurlijk het is tenslotte 2024.Inmiddels heb ik al wel een leuke vrouw maar toch bedankt dat je er zo mee begaan bent haha,
Nee juist niet .zij zoekt hem juist op maar hij zwemt bij haar weg.Vervelend en wellicht voelt ook zij zich wel opgejaagd door hem en blijft ze daarom ook uit de buurt. Vaak kun je op 1 man beter 2 vrouwen hebben en misschien dat ze dan ook wat meer tot leven komt. De man zal zich wel vervelen nu en gaat dan maar achter andere visjes aanjagen.
ze zit alleen maar op de bodem met gekrulde staart en hangt dan weer bovenin maar zwemmen door de bak doet ze niet.
Nu ben ik de draad een beetje kwijtzij zoekt hem juist op maar hij zwemt bij haar weg.
Was jij niet degene die onderweg ijsberen zag. 😉🙂Nu ben ik de draad een beetje kwijt
Gelukkig dat de vis weer zwemt en het opgelost is.Nu ben ik de draad een beetje kwijt
Ja maar de vrouw dus niet zover ik begrijp. Of dat moet zijn veranderd sinds vrijdag. Ik ben blond dus heb even nodig voor het kwartje valt 😉Gelukkig dat de vis weer zwemt en het opgelost is.
Hij is opgeklommen van sul naar een moedig visje 💪zijn gedrag is wel duidelijk veranderd in de laatste weken buiten in het begin dat hij nogal schuw was
Kijk nu begrijp ik het ook Andre. Niet alle mannen en vrouwen vormen een koppel of liggen elkaar.Het kunnen pittige visjes zijn en dat weet ik uit het verleden nog.Het is niet zoals jullie denken dat het is. de vrouw zit inderdaad op de bodem maar als ze hem ziet dan wil ze er naartoe, maar hij zwemt dan weg zodat zij weer achter blijft op de bodem. h
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.