Ja ik zou er 2 vrouwen bij hebben genomen maar 1 is beter dan niks denk ik en ze zal vast zijn aandacht wel trekken. Het is altijd afwachten natuurlijk.
Ik zie hem nog niet achter de vrouwen aangaan. het is een echte sul. hij zit nu dus sinds gisteren in het kasteel en lijkt er niet meer uit te willen komen. net als die ene koperzalm die dat ook deed om zich te verstoppen. daarom zeg ik altijd . de ene vis is de andere niet. heb 2 koperzalmen die verschrikkelijk jagerig zijn op de vissen , en eentje bang en verstopt zich steeds, en de andere 2 vrouwtjes hangen enkel op 1 plek en doen nooit niks anders. de mannetjes kijken niet eens naar hun om.Ja ik zou er 2 vrouwen bij hebben genomen maar 1 is beter dan niks denk ik en ze zal vast zijn aandacht wel trekken. Het is altijd afwachten natuurlijk.
Zal ik ,s de kogel door de kerk stompen? Je doet lastig maar ook steeds!Ik zie hem nog niet achter de vrouwen aangaan. het is een echte sul. hij zit nu dus sinds gisteren in het kasteel en lijkt er niet meer uit te willen komen. net als die ene koperzalm die dat ook deed om zich te verstoppen. daarom zeg ik altijd . de ene vis is de andere niet. heb 2 koperzalmen die verschrikkelijk jagerig zijn op de vissen , en eentje bang en verstopt zich steeds, en de andere 2 vrouwtjes hangen enkel op 1 plek en doen nooit niks anders. de mannetjes kijken niet eens naar hun om.
ik zie filmpjes op youtube van de cap lopez die een heel ander gedrag vertonen dan die van mij. veel agressiever gedrag
Nee internet is niet iets van alle tijden. Vroeger was het aanbod van info veel minder. Je kon de man van de aquariumwinkel op zijn woord geloven of je kon naar de bieb waar dan “misschien” een boek was waar je wat in kon vinden en daarmee hield het op.Is dat niet iets van alle tijden?
Als je filtert kom je al een heel eind alleen niet iedereen doet dat.Ja vaak lastig om de goede info eruit te filteren maar dat geldt voor alles wat je leest op inter(nep)net.
In het kasteel, wat is dat😂😂😂Ik zie hem nog niet achter de vrouwen aangaan. het is een echte sul. hij zit nu dus sinds gisteren in het kasteel en lijkt er niet meer uit te willen komen. net als die ene koperzalm die dat ook deed om zich te verstoppen. daarom zeg ik altijd . de ene vis is de andere niet. heb 2 koperzalmen die verschrikkelijk jagerig zijn op de vissen , en eentje bang en verstopt zich steeds, en de andere 2 vrouwtjes hangen enkel op 1 plek en doen nooit niks anders. de mannetjes kijken niet eens naar hun om.
ik zie filmpjes op youtube van de cap lopez die een heel ander gedrag vertonen dan die van mij. veel agressiever gedrag
https://www.bol.com/nl/nl/p/aquariu...a2XW4Z3WsIBBqrhrNWK1p-Y9mqKIeLJ8aAg-7EALw_wcBIn het kasteel, wat is dat😂😂😂
Gewoon zo'n decoratie kasteel met ingangen . Nou ik heb er een vrouw bij nu en ja hij is uit het kasteel en ze zitten saampjes. en ja hij zit weer bovenin nu . het is dus belangrijk dat je deze vissen niet alleen houd. wel jammer dat ze zo duur zijn. 10 euro per stuk anders kocht ik er meer. waarom zijn kilivissen eigenlijk zo duur? ze leven niet eens zo lang. een rouwtetra bv kost maar 2 euro.In het kasteel, wat is dat😂😂😂
Begin maar nooit aan een zeeaquarium 😬wel jammer dat ze zo duur zijn. 10 euro per stuk
Die gaan dingen doen. Boom boom dingen 🤣🤣Alle sis tegenwoordig duur Andre maar per winkel zie je soms ook flinke verschillen. Mooi dat de man tot leven is gekomen.
Nu kan hij zijn vrouwe mee zn kasteel innemen 😉
Daar hebben ze toch geen kasteel voor nodig? Een boomhut is dan toch voldoende. 😉🙂Die gaan dingen doen. Boom boom dingen 🤣🤣
Ik vond het toch best echte zwemmers hoor en drukke bezige bijtjes. Als je jongen wil dan is een zelfgemaakte mop van bv breigaren een optie en die plak je op de ruit met een zuignap.Ik hoop dat ze gaan paren en de eitjes uitkomen. klinkt misschien vreemd als je geen overbevolking wil maar deze visjes zijn zo mini klein dat je ze amper ziet en niet echt opvallen in mijn grote aquarium. inmiddels zit het mannetje weer op de bodem en het vrouwtje hangt bovenin. echte zwemmers zijn het niet. ik hoop toch dat ze kleine molly babyvisjes zullen vangen als die er zijn. ik heb ook rode muggenlarven in een zakje . die zijn erg klein en rood en zie je bewegen dat het een beetje griezelig is. ik hoop dat de vissen ze allemaal pakken want heb geen zin in muggen in de woonkamer.
Mop van breigaren??????????????????? dat ken ik niet in een aquarium. heb je daar misschien voorbeelden van?? en inmiddels zit het mannetje weer ergens beneden en hangt het vrouwtje aan de andere kant bovenin. ze zijn niet bij elkaar dus. om er nu nog 5 bij te kopen gaat mij te ver. dat had ik wel gedaan als ze 2 euro per stuk waren.Ik vond het toch best echte zwemmers hoor en drukke bezige bijtjes. Als je jongen wil dan is een zelfgemaakte mop van bv breigaren een optie en die plak je op de ruit met een zuignap.
https://aquainfo.nl/zo-maak-je-een-afzetmop/Mop van breigaren??????????????????? dat ken ik niet in een aquarium. heb je daar misschien voorbeelden van?? en inmiddels zit het mannetje weer ergens beneden en hangt het vrouwtje aan de andere kant bovenin. ze zijn niet bij elkaar dus. om er nu nog 5 bij te kopen gaat mij te ver. dat had ik wel gedaan als ze 2 euro per stuk waren.
Ok bedankt voor het voorbeeld. dat is wel een interessante om te doen. de vraag is echter nog wel op welke leeftijd ze zullen gaan paren. ik weet niet hoe oud de visjes nu al zijn?
Nou niet echt. hij gaat er niet eens achteraan. sterker ze laten elkaar met rust en zitten beiden op een andere plek in het aquarium. alsof het 1 lingen zijn.Ja ik zou er 2 vrouwen bij hebben genomen maar 1 is beter dan niks denk ik en ze zal vast zijn aandacht wel trekken. Het is altijd afwachten natuurlijk.
Nee ze zwemmen nauwelijks. hangen meer op 1 plek. misschien is het te druk voor ze. het zijn hele kleine visjes die erg schrikachtig zijn heb ik al opgemerkt. het lijkt er eerder op dat ze zich terugtrekken.Dus beiden zwemmen niet door de bak?
Hoe bedoel je?Geen blackmollies genoeg misschien voor ze?
Tja ik zie ook regelmatig vrouwen die ik liever links laat liggen.Nou niet echt. hij gaat er niet eens achteraan. sterker ze laten elkaar met rust en zitten beiden op een andere plek in het aquarium. alsof het 1 lingen zijn.
Ik heb eens de keuze gehad uit 3 vrouwen en vond ze alle drie niks. dus ik kan mijn geld wel beter gebruiken.Tja ik zie ook regelmatig vrouwen die ik liever links laat liggen.
Dat je er 2 hebt betekend niet automatisch dat je een koppel hebt . Daarom is het vaak beter om 1 man en meerdere vrouwen te hebben.
Dan valt er wat te kiezen voor de man.
Kan het misschien bij mij komen omdat het Aquarium te groot is en er teveel grotere vissen inzitten? de 5 rouw tetras gaan goed. die mengen zich brutaal tussen de mollys maar beginnen nu elkaar steeds weg en op te jagen. de black molly man doet ook niets tegen de rouw tetras vermoedelijk omdat ze zwart zijn . het valt mij op de koperzalmen ook niet. die jagen enkel de goudkleurige vissen op. de zwarte mollys en alle andere vissen die zwart zijn worden in de bak met rust gelaten. vissen zien dus blijkbaar ook in kleur. helaas zijn de cap lopezzen ook goud kleurig en gaat de black molly man en de koperzalmen daar ook achteraan.Ik had er 3 in een nano en die waren erg levendig en ze hadden niks om op te jagen. Ook zonder moeten ze flink actief zijn.
Als ze echt heel klein zijn dan kan het met het formaat te maken hebben dus wacht even af.
Maakt niet uit Andre. Liefde is liefde. Je bent hier gewoon welkom.Ik heb eens de keuze gehad uit 3 vrouwen en vond ze alle drie niks. dus ik kan mijn geld wel beter gebruiken.
Inmiddels heb ik al wel een leuke vrouw maar toch bedankt dat je er zo mee begaan bent haha,Maakt niet uit Andre. Liefde is liefde. Je bent hier gewoon welkom.
Het lhbti gehalte hier op het forum is erg hoog.
Alles word hier geaccepteerd.
Bekijk bijlage 380293
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.