Die worden meer gekuist dan de ramen van het huis, dus dat zit wel goed😂Misschien moet je de ramen eens goed poetsen Frans😉
Ik gebruik dit al jaren en geen dode vissen gehad in die tijd.ZOu de vis gestorven kunnen zijn van aiptasia-x?
Tjah zo zijn er zat mensen die onkruid dood krijgen 🤣🤣🤣Geen idee of aiptasia-x giftig is maar het klinkt zeker als een mogelijke oorzaak.
Het nieuwe stekje zijn zeker balipoliepen? Er wordt vaak gezegd dat ze erg kunnen woekeren maar bij mij zijn ze al 2x dood gegaan.
Tjah zo zijn er zat mensen die onkruid dood krijgen 🤣🤣🤣
Ik zal eens wat Aiptasia-X hier op het hop proberen danGing het onkruid in de tuin maar vanzelf dood.....
dan twjfel ik niet langer, ik kon mijn hand niet uit de bak halen of hij was het aan het eten. op internet kan ik echter geen ervaringen terug vinden van andere mensen waar vissen dat spul aten. overal wordt duidelijk vermeld dat vissen het ongemoeid laten en het bij normaal gebruik niet schadelijk is.De basis stof is hetgeen dat in de supermarkt e.d. als gootsteenontstopper wordt genoemd.
de blennies zijn op zich toch geen moeilijke eters? Algenvlokken zouden toch mee gegeten worden.Nee ik doel op de Blennie want die zet men soms toch juist in het begin in met algen? Als je bak dan redelijk algvrij is dan komt het volgens mij wel voor dat ze te weinig voedsel krijgen. Volgens mij heeft lid Patty er destijds ook een gehad en die legde ook het loodje na verloop van tijd.
Dehenkie zal wel meegevallen als ik andere liefhebbers moet geloven, misschien is er wel eens 1tje die niet om wil schakelen maar de meeste liefhebbers hebben daar schijnbaar geen probleem mee.Ik doelde op deze Frans en lees dat ze lastig over zijn te wennen als ze algen hebben gegeten. Zelf geen ervaring mee hoor maar goed ik heb het enkel gehoord.
https://www.aquainfo.nl/artikel/salarias-fasciatus-gestreepte-rotsspringer/
Bekijk bijlage 323479
Mezelf dan toch maar een cadeautje gegegeven om het leven wat gemakkelijker te maken
Het is eerder omdat ik anders vergeet toe te voegen of welke toevoeging ik reeds gedaan heb. 😂 Zal de waterwaarden in elk geval stabieler houden.
Nu nog uitzoeken hoe dat ding werkt, de handleiding is in elk geval al miniem, 6 miniblaadjes Engels en evenveel in 't chinees. Misschien dat ik op de website meer te weten kom.
Een echte Hollander dusdaar ben ik waarschijnlijk te zuinig voor
jk heb niks gezegtEen echte Hollander dus![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.