eva1980
Well-known member
- Lid geworden
- 18 juli 2021
- Leeftijd
- 46
Erg jammer dat het visje het niet overleefd heeft. Hopelijk is verder leed bespaard gebleven.o ja, wekelijks dus 1/3 verversen en elke week een nieuwe witte filterwat en de om de week spoelen we de blauwe sponzen uit in aquariumwater. De zwarte en groene nog nooit iets mee gedaan (na hier gelezen te hebben dat niet te moeten/hoeven doen).
Wat is de m/v verhouding nu binnen de groep, en hoe groot zijn de vissen nu?We hebben nu nog 7 regenboogvisjes over. Is het wenselijk de school wat uit te breiden?
Het ligt er aan wat de rest van je bezetting is en ook wat de samenstelling is van de groep. Bij 7 Praecox wordt meestal aangeraden 4 vrouwtjes en 3 mannetjes. 2 mannetjes zou ik niet aanraden want de zwakste wordt dan vaak opgejaagd, en minder vrouwtjes dan mannetjes zorgt ook vaak voor onrust.Dank! Daar kan ik wat mee. Ik vervang de witte filter watten nu elke week, maar spoelde ze nooit eerst onder de kraan. Zal ik vanaf nu doen. We hebben nu nog 7 regenboogvisjes over. Is het wenselijk de school wat uit te breiden? Voor de rest zie ik geen gekke dingen, de andere vissen lijken allemaal gezond.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.