Wat is er nieuw

Rekord 800 DaveHee)

Gaaf, maar wel een beetje open naar mijn mening. Komen er nog meer planten in (sorry als ik hier overheen gelezen heb)

Dank jullie @Niwla en @Sanneke80 ik hoop ook dat het goed gaat hechten, moet het inmiddels alweer flink snoeien 😛

Wauw, je hebt echt prachtige aquariums!

Ik heb wel een vraagje: Waar had je het stuk hout gekocht wat je liet zien in je allereerste post in dit topic?

Erg leuk hoor zo. Misschien een kleine tip voor een volgende keer voor wat betreft het opbinden. Als je visdraad gebruikt dan zie je dat veel minder en het zal niet gaan rotten/vergaan zoals naaigaren wel doet 😉 .
Ik dacht te zien dat je gewoon draad hebt gebruikt dus vandaar deze tip, maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk :S.

Heel erg bedankt weer allemaal 😀

Bedankt voor je tip met het opbinden @jessicapilon. Het lijkt inderdaad gewoon op normaal draad, maar het is moss cotton van ada, is zo ontwikkeld dat het na verloop van tijd biologisch oplost. Erg fijn spul al zeg ik het zelf.

Ok, dat is nieuw spul voor mij en op zich wel erg handig. Lijkt een beetje op een hechting dus 😀 😉.

haha daar is het inderdaad wel een beetje mee te vergelijken. Werkt altijd goed 😛

@Danysnipe Het hout wat ik in de eerste post heb gebruikt, heb ik bij een aquarium speciaalzaak vandaan.
Ik durf niet te zeggen wat voor soort hout het is, maar ik kan het je niet aanbevelen. Na 2 maanden in het aquarium had ie nog steeds de neiging om naar boven te drijven..

@DaveHee jammer dat het dan niet blijft liggen. Ik zoek zelf een stuk hout wat er op lijkt, zal dus even moet uitkijken dat ik wel een goed soort hout koop.

Mooi zeg, nu een groot deel van het hout goed begroeid is! Welk mossoortje is dit? Gewoon javamos?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan