Staan vooral bijltjes bekend om ja. Daarom wordt een kap op het aquarium ook aangeraden, zodat ze er niet uit kunnen springenIk wist ook niet dat ze deden springen 🙂
Wel een leuke aanvulling
Vast jij niet 😀Ziet er goed uit!
Nu ben ik wel heel benieuwd wie jou hielp😀😉
Ik doe bij elk vissie een dekselte op😀Vast jij niet 😀
Eergisteren vond ik een rasbora maculata op de grond en uitgedroogd. Dus ja, toch maar weer de deksel er op gedaan.Ik doe bij elk vissie een dekselte op😀
Het gebeurt je 1 keer en dan nooit weer😀😉
Een... bijzondere dame...Ziet er goed uit!
Nu ben ik wel heel benieuwd wie jou hielp😀😉
Er zat een 6500 in en een gro-lux. Die waren stuk, nu zit er 2 keer 4000 in omdat ik geen anderen kon krijgen.Mag ik vragen welke lichtkleur je gebruikt?
Zelf ben ik ook bezig met een kruising van een Borneo biotoop en de sloot achter mijn huis, en ik heb gemerkt dat wat warmer licht van 2700 Kelvin veel beter in het 'theewater' doordringt dan de koelere kleuren 4000 en 6500 Kelvin.
Deze laatste kleuren zouden wel beter voor de plantengroei zijn; maar als ze nauwelijks doordringen heeft het volgens mij ook weinig zin om het te gebruiken, je ziet de visjes ook minder goed.
Heb ik wel wat makkelijke planten, Javavaren en Javamos en wat drijfplantjes als salvinia, eendenkroos en wat ander drijfgoed wat ik nog niet heb kunnen determineren.
Hebben we nog iets om naar uit te kijken🙂Visjes zijn er bijna niet op te krijgen, helaas 😉
Eerst komen de Paracheirodon simulans, even bestellen.Jammer van de bijltjes, binnenkort maar een paar bijhalen (wel bij een andere verkoper😀)
Hebben we nog iets om naar uit te kijken🙂
Succes met studie! Hoop dat het goed gaat
Kun je nagaan hoeveel intelligenter je de afgelopen jaren bent geworden😉Eerst komen de Paracheirodon simulans, even bestellen.
Studie gaat prima, toch leuk als je een docent treft die in 20 minuten begrijpelijk uitlegt waar je op de middelbare een jaar over deed en het toen nog niet begreep 😉
Dat kan niet hoor, eerst maak je ons nieuwsgierig en dan stel je ons geduld op de proef.Update komt later deze week, er is heel wat te vertellen namelijk 😉
Weekje...Update komt later deze week, er is heel wat te vertellen namelijk 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.