Via een kennis heb ik een kitelight setje op de kopen weten te tikken. Een controller met 2 maal 138 cm rgb led strips. Nu bleken dit niet de originele de rgb strips te zijn, maar gezien de prijs was dat geen probleem. Thuis enthousiast het setje aangesloten, maar de programma die in de controller stonden duurden ieder een uurtje.
Nu heb ik hier een pc, laptop & tablet allen met internet om het stuurprogramma te downloaden, maar ook allen van Apple. Dus dat ging niet werken. Heb toen een mailtje gestuurd naar Kitelight met tekst en uitleg en kreeg heel vlot een mailtje terug. Daarin vroegen ze mijn adres, want ze wilde graag kosteloos het stuurprogramma opsturen. 2 Dagen later lag hier een cd in de brievenbus met het programma.
Die gelijk ge�nstalleerd op mijn enige Windows laptop, zonder internet en zeer oud. Zag die laptop de controller niet. Gelijk bij de buren hun laptop geleend en daarop het programma ge�nstalleerd. Die laptop zag de controller wel, maar kon niks uploaden of synchroniseren. Van alles geprobeerd en uiteindelijk geconcludeerd dat die controller kapot was.
Gelijk een nieuwe controller besteld bij kitelight en contact opgenomen met de beste man. Hij gaf me een link voor een ander stuur programma en die werkte gelukkig wel. Nu had ik al een controller besteld, dus gelijk contact opgenomen met kitelight of ze bestelling om konden zetten naar een smd van 92cm in 10.000k. Kreeg heel vlot antwoord en dat was geen probleem.
Onderweg naar werk beseft ik dat 10.000k koud licht is met een blauw gloed. Niet goed dus. Weer contact opgenomen met kitelight of ze bestelling weer wilden omzetten naar een balk van 6500k. Weer geen probleem.
Komt de smd binnen met aansluit kabel, eindigt de aansluit kabel in een plugje terwijl er gestripte kabels aan mijn controller zitten. Dus 's avonds weer een mailtje verstuurd maar kitelight of ik een kabeltje mis. Kreeg ik rond 23:00(!) een mailtje terug dat dat inderdaad het geval is, maar dat ik eventueel ook de geleverde kon strippen en hoe ik hem dan moest aansluiten. Dat ging prima en heb me nu toch mooi licht in de bak, vindt ik..
Dit alles binnen een week. Contact en service bij kitelight is dik in orde en kunnen veel (web)shops van leren!
Voor de liefhebbers:
[video]https://m.youtube.com/watch?v=q5HOUIwbMtY[/video]
[video]https://m.youtube.com/watch?v=BUujqRd6vNs[/video]