Staat er mooi bij Alwin.
Waar heb je deze mattenfilters besteld?ik plaats hem hier ook maar even.
Vandaag zijn er drie mattenfilters binnengekomen. 2 voor m'n nano cubes en eentje voor deze bak. Ben er super blij mee.
Bekijk bijlage 300760
Dit filter past precies rechts achter in de hoek . Ik denk dat ik het mechanische Sera Filter wat bij de bak zat in dit filter ga plaatsen en ik wat siporax in de kamers van dit filter doen voor extra filtering.
De Dry start loopt inmiddels erg goed. Vanuit Duitsland is er nog Fissidens fontanus en Anubias barteri var. nana onderweg. Dat eerste ga ik nog met yoghurt op het drakensteen opkweken en de Anubias plak ik er op.
Mooie bak weer Alwin en van harte met je nieuwe woning. Misschien kom je nu eindelijk eens dichter in de buurt wonen 😉
O ja dat is hier niet zover vandaan natuurlijk 👍Ik denk dat ik hemelsbreed wel iets dichterbij kom te wonen inderdaad. We gaan naar Meerstad toe
Prachtige tank!
Wat is dat mos rechtsonder? Lomariopsis lineata?
De een wil drijven en de ander niet maar welke wat doet dat weet ik zo niet meer.Ik zou eerder denken Monosolenium tenerum (a.k.a Levermos)
Levermos drijft en lomariopsis lineatamos zinktDe een wil drijven en de ander niet maar welke wat doet dat weet ik zo niet meer.
Goed om te weten want dan is de mijne dus geen Levermos.Levermos drijft en lomariopsis lineatamos zinkt
Zijn mooie bakken, zonde dat ze afgebroken gaan worden
Dan zal het inderdaad Lineatamos zijn. Heb het niet bewust geplaatst. Is waarschijnlijk weer opgekomen uit de uitgedroogde restanten die nog op de stenen zaten voor ze in deze kap geplaatst werden.Levermos drijft en lomariopsis lineatamos zinkt
Thanx! Duurt nog even hoor (woning is "pas" na de zomer klaar.Succes met verhuizen.
Geef maar een gil als de boel klaar is en je de koffie klaar hebt staan😉Duurt nog even hoor (woning is "pas" na de zomer klaar.
Komt zeker goed 👍Geef maar een gil als de boel klaar is en je de koffie klaar hebt staan😉
Wat gaaf! Dat had ik er niet achter gezocht. Ik ga eens kijken of ie dat bij mij ook zou willen doen dan.Dat is gekgenoeg "gewoon" Micranthemum Monte Carlo wat zich na het snoeien blijkbaar bovenin mijn mat genesteld heeft en is gaan groeien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.