Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Dank jullie. Ja of het de Kardinalen gaan worden is de vraag. We kunnen hier ook 2 Nemo s in kwijt volgens Frits en dan willen we er nog 1-2 leuke bij hebben. Welke is dan weer de vraag. Ik las dat de Kauderni s als ze volwassen zijn wel territoriaal kunnen worden namelijk.
 
Nou dat is dan heel toevallig en het was mij nog niet eens opgevallen hoor.
 
Dank jullie. Ja of het de Kardinalen gaan worden is de vraag. We kunnen hier ook 2 Nemo s in kwijt volgens Frits en dan willen we er nog 1-2 leuke bij hebben. Welke is dan weer de vraag. Ik las dat de Kauderni s als ze volwassen zijn wel territoriaal kunnen worden namelijk.
2 Amphiprion ocellaris of percula (nemo's) en 2 kauderni's kunnen prima.
De percula's vind ik persoonlijk mooier, en ze zijn wat pittiger waardoor ze misschien beter bij de kauderni's passen.
 
Nou, ik vind dit niet echt een stimulans om snel weer nieuwe foto s te posten:'(:'(;)
 
Knabbel en babbel aan het overwegen.
IMG_20180420_135144.jpg
 
Ja het zijn leuke visjes en Jessica wilde deze eigenlijk al in de vorige bak maar ja daar werden ze te groot voor.
 
Ik heb ze vorige week gezien in een kleiner aquarium dan jou vorige .
 
Leuke vissies!

Slangenzeester
Zeester zou ik niet doen, na verloop van tijd vind hij te weinig voedsel en gaat dood. Gebeurt dat, dan is de hele bak overhoop omdat je de zeester moeilijk kan vinden en deze begint te rotten etc. waardoor je een grote hoeveelheid afvalstoffen in de bak krijgt. En de bak is net nieuw, dus ik denk niet dat hij veel voedsel zal vinden;)

Ik heb dit ook bij de lfs opgepikt hoor, dus dacht ik zeg het even:daisy:
 
Bedankt voor de tip Ruben en ik zal eerst goed navraag doen voordat ik die aanschaf.
 
Ja zeg je weet dat een foto al en hele klus is dus hoe kun je dat nu vragen:'(:'(. Ik zal in het weekend Jessica dan eens lief aankijken:D:D
 

Terug
Bovenaan