Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ja wel ingewikkeld hoor en de familienaam is inderdaad de Acanthastrea. Ik zie bij meer van deze soort dat er meer kleuren van zijn te krijgen.

Ik heb hem juist genomen vanwege de paars/blauw kleur. Met roodachtig en groen hadden we wel genoeg. Als hij maar mooi is zeg ik dan;)
 
hele mooie acan, een mooie aanwinst voor je bak.
 
Thanks Lauwrensz.
 
Klopt is idd de familienaam :) mooie bower John, deze kan je lekker bijvoeren met de pls korrels van fauna marin :thumbs:
Mijn Bower komt eerdaags ook hierheen en die is behoorlijk rood.
 
De oude bak gaat op korte termijn weg maar opeens zien we er een rare slak in rond kruipen. Weet iemand welke dit is? Deze hebben we in bijna anderhalf jaar nog nooit gezien namelijk.

29496310_2029657563730431_2991618650659618816_o.jpg
 
Geen idee John. Maar je wilt het natuurlijk zeker weten. Voor dat je die zomaar overzet.
Zijn ze nuttig?

Of het is een borstelworm vermomt als schelpdier.
 
De oude bak gaat op korte termijn weg maar opeens zien we er een rare slak in rond kruipen. Weet iemand welke dit is? Deze hebben we in bijna anderhalf jaar nog nooit gezien namelijk.

Bekijk bijlage 246513
Geen idee John maar mist zijn familie is naar ze opzoek zo te zien:D
 
Nou met al jullie ideeën schiet ik lekker op he;)
 
Maar een mossel is toch wel leuk. Houden het water ook schoon.
 
Grunnse zeewatermossel is het heel zeldzaam .
 
Tsss dan kan je wel een foto maken he.... Maar ik bemoei ni :D
 
Nou ik niet maar Jessica wel:p

Het account is van JessicaPilon. Dus je hebt dat zomaar gehackt. Maar Jessica kan wel goede foto’s maken.
Laat haar gewoon eens wat meer foto’s hier zetten.
 
Marcel kijk eens bij het profiel. Ik lees man van 52 jaar:D:p:p.
 
Mare weet je ondertussen wat voor een beest het is ?
 
Nou nee want ik krijg hier nou niet echt het verwachte antwoord op een worm die incognito is na dan:D:D. Maar de dag is nog jong Mandy;)
 
Het account is van JessicaPilon. Dus je hebt dat zomaar gehackt. Maar Jessica kan wel goede foto’s maken.
Laat haar gewoon eens wat meer foto’s hier zetten.

Marcel kijk eens bij het profiel. Ik lees man van 52 jaar:D:p:p.

Profiel nadien aangepast toen de waarheid aan het licht kwam dat de vrouw eigenlijk een man van hoge leeftijd was .
 
Profiel nadien aangepast toen de waarheid aan het licht kwam dat de vrouw eigenlijk een man van hoge leeftijd was .


Ja nu kunnen we zien dat je nog niet zo heel lang lid bent want anders had je beter geweten:p.
Maar goed wat dat voor slak of mossel is dat weet je natuurlijk weer niet he:juggle:
 
Naar mijn idee is het inderdaad een mossel achtig diertje, ik zou hem zonder twijfel in de nieuwe bak overzetten.
Volgens mij zijn de schadelijke slakken soorten meestal naaktslakken en dan zijn ze meestal ook nog erg klein.
 
Thanks Ce.

Naar mijn idee is het inderdaad een mossel achtig diertje, ik zou hem zonder twijfel in de nieuwe bak overzetten.
Volgens mij zijn de schadelijke slakken soorten meestal naaktslakken en dan zijn ze meestal ook nog erg klein.

Deze is inmiddels over gezet maar zit zo verstopt dat we hem weer niet zien.
 
Haha, hij heeft heel lang in de oude bak gezeten zonder dat we hem een keer hebben gezien. Pas toen die ontmanteld was kwam meneer in het zicht. Het is waarschijnlijk de boormossel want toen we hem gingen overzetten zat in in een gemaakt gat en was amper los te krijgen. Misschien dat we hem weer gaan zien als we ooit tzt een grotere bak gaan nemen;)
 
Wel gehouden dus. Hoe gaat het verder met de bak?
 
Haha, nou een nog grotere zal in de verre toekomst liggen als die er al gaat komen. Deze is 170 liter en ons eerst groot genoeg. Het is niet de enige bak die ik moet onderhouden volgens mij;).
 
Zo zeg, dat ziet er al goed uit John
 
Tja, gen superscherpe foto maar beter iets dan niets. Alles draait vrij stabiel dus binnenkort maar eens kijken wat er aan visjes nog bij kan naast de krab, egel , kreeft en 2 poetsgarnalen.
 
Leuk John, misschien alleen in de avond foto's maken, ben je af van dat strooilicht.
Ben benieuwd wat voor visjes je gaan nemen.
 

Terug
Bovenaan