De Dino s lijken overwonnen dus de laatste koralen gaan een dezer dagen over alsmede de garnalen en dan kan de oude bak op MP.
Een geel hemd en een bril op dat ben jij toch he John.😉😛Hier een betere foto. Bekijk bijlage 244675
Dan ben je voor de vrolijke kleurtjes ha John.dat is een groen vest met een gelige kraag Johnny😀😀
Ja die malloot zit in een bijna lege Shin Mao😀😀.
Met secondelijm hahahaha.Wordt prachtig John . Laatste garnalen overzetten en dan de koralen vastkleven .
Wordt nog 1 zwaar weekje werk .
1 dag om de koralen vast te kleven en zes dagen om jou vingers terug van elkaar los te krijgen 😀
Haha, je hebt wel een Hamerkoraal😉
Soms aan het inlezen om een zeeaquarium over te nemen van iemand 😀Ik begin langzaamaan te snappen waarom men dus soms liever dood steen neemt.
Soms aan het inlezen om een zeeaquarium over te nemen van iemand 😀
En ook maken zeebakken teveel lawaai.
Wordt prachtig John . Laatste garnalen overzetten en dan de koralen vastkleven .
Wordt nog 1 zwaar weekje werk .
1 dag om de koralen vast te kleven en zes dagen om jou vingers terug van elkaar los te krijgen 😀
Echt niet hoor. Hij staat hier 3 meter van de bank af en als je goed gaat luisteren dan hoor je wellicht als je het weet de afschuimer een beetje maar voor de rest niets. Het ligt denk ik ook aan de kwaliteit van je techniek.
DD Is Dubbeldekker ? Of is dat de cupmaat John hehehehehe.Ik typ nu met 1 enkele pink want de rest zit vast😀😀. Nee hoor ik gebruik geen secondenlijm maar van die 2 componentenklei zeg maar van DD.
Zoetwater bakken met sumps zijn echt wel stil te krijgen, maar zou een zeewater bak echt zoveel meer herrie maken?
Je hebt afschuimers, dus luchtpompen nodig.
Tevens heeft een zeebak erg veel stroming nodig. Dus een aantal powerheads.
De verlichting moet voor de warmte, juist vrij boven de bak hangen. En voor de efficientie eigenlijk hql verlichting. Geeft een mooie blauwe huiskamer.
Nieuw kraaltje. Bekijk bijlage 245846
Wat is dat voor een koraal?
Past mooi bij het forum thema. Dezelfde kleur paars.
De Acanthastrea is de familienaam denk ik , want enkel bij de dieprode staat ook bowerbanki maar wel een mooi koraaltje !!!Acanthastrea bowerbanki
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.