Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Prachtig hoor John niet omwille van de foto's maar 2 foto's plaatsen op dergelijke korte tijd is al bijna een wonder . :D :D
 
De Dinoflaggelaten lijken onder controle en ik zei nog maar weinig. Misschien kunnen we deze week dan de rest ook overzetten en dan kan ik over een aantal weken vast wel weer een foto posten:D:D:D:p
 
Dirk, het lot van dit fotoalbum ligt in jouw handen!:petjeaf::D;)

Als jij zelf een fotoalbum aanmaakt zullen hier snel foto's verschijnen, deze belofte heeft John gemaakt:daisy:

Maaaaaaarrrrrr, als je geen fotoalbum aanmaakt, zal dit topic voor eeuwig verdoemd zijn...:juggle::D;)
 
WP_20180308_11_58_03_Pro.jpg
Nou hier dan de foto en er moeten nog 2 koralen en 2 garnalen over.

WP_20180308_11_58_03_Pro.jpg
 
Btw, de meeste koralen staan nog los en moeten misschien een ander plekje nog krijgen maar ja dat kan ik pas zien als ze allemaal over zijn.
 
Nu zitten er al in een krab, kreeft,egel, 2 slakken en daarbij komen de 2 garnalen nog en een stuk of 4-5 vissen al moeten we nog kijken welke.

Maar de kleuren op de foto zijn lang niet zo mooi als in het echt en ook veel donkerder maar ja beter iets dan niets.

De fijne worm uit de oude bak gaat natuurlijk niet over. De Dino s zijn gelukkig sterk afgenomen en amper tot niet nog aanwezig en vandaar dat nu ook de koralen zijn overgezet.
 
Knap werk John!
Daar kan je heel wat uurtjes naar kijken, met of zonder dino's :D
 

Terug
Bovenaan