Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ik ben ook een beginneling Ronald en we hebben nog vel te leren hoor;). De kleuren met de tablet zijn minder mooi maar goed ik wilde even de ongeduldige zeurpieten de mond snoeren:D;)
 
Ik ben ook een beginneling Ronald en we hebben nog vel te leren hoor;).
Nou die foto die jij plaatste is echt niet van een beginneling, maar van een Pro.

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar bakte er niets van. Toen ben ik er maar mee gestopt. Zal hieronder ff een fotootje van mijn mislukte zeebak neerzetten.

ZB.jpg
 
Nou die foto die jij plaatste is echt niet van een beginneling, maar van een Pro.

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar bakte er niets van. Toen ben ik er maar mee gestopt. Zal hieronder ff een fotootje van mijn mislukte zeebak neerzetten.

Bekijk bijlage 244668
Wacht even, mislukte zeebak?? Maak je een grapje?;)
 
Nou die foto die jij plaatste is echt niet van een beginneling, maar van een Pro.

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar bakte er niets van. Toen ben ik er maar mee gestopt. Zal hieronder ff een fotootje van mijn mislukte zeebak neerzetten.

Bekijk bijlage 244668

haha dat is wel echt een mislukte bak inderdaad, goed dat je ermee gestopt bent .... :juggle::(
 
Nou die foto die jij plaatste is echt niet van een beginneling, maar van een Pro.

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar bakte er niets van. Toen ben ik er maar mee gestopt. Zal hieronder ff een fotootje van mijn mislukte zeebak neerzetten.

Bekijk bijlage 244668


Zo n bak zou ik inderdaad ook niet in de woonkamer willen hebben:D:D;)
 
Nou die foto die jij plaatste is echt niet van een beginneling, maar van een Pro.

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar bakte er niets van. Toen ben ik er maar mee gestopt. Zal hieronder ff een fotootje van mijn mislukte zeebak neerzetten.

Bekijk bijlage 244668
Ew, een bak vol Acro's, waarom Acro's als je ook moeilijke koralen kunt houden, zoals Xenia en Zoa's.

Duidelijk 100% mislukt.
 
Wacht effe, maken jullie hier nou een grapje?? Ik snap er geheel niks meer van:juggle::stom::stom:

Ben geen kenner, maar ik vind het echt een hele mooie bak! Was die echt van jou Ronald?
Ik snap het even niet meer:stars::stars::stars:

Als jij het al niet meer snapt dan denk ik dat de meeste leden het niet meer snappen:D:D;)
 
Ik ben ook een beginneling Ronald en we hebben nog vel te leren hoor;). De kleuren met de tablet zijn minder mooi maar goed ik wilde even de ongeduldige zeurpieten de mond snoeren:D;)

Ja, een cursus foto’s maken zou voor jou wel handig zijn! Want die kleuren kloppen van geen kant!
Maar ja, we doe het er maar mee. Want ff naar Groningen om te kijken.......:juggle:
 
Ja, een cursus foto’s maken zou voor jou wel handig zijn! Want die kleuren kloppen van geen kant!
Maar ja, we doe het er maar mee. Want ff naar Groningen om te kijken.......:juggle:


Ja hallo, je moet er wat voor overhebben hoor en dan krijg je nog een kop oploskoffie toe van mij:D. Tja, de tablet maakt foto s die minder mooi van kleur zijn maar ja beter iets dan niets toch:juggle:
 
Ja hallo, je moet er wat voor overhebben hoor en dan krijg je nog een kop oploskoffie toe van mij:D. Tja, de tablet maakt foto s die minder mooi van kleur zijn maar ja beter iets dan niets toch:juggle:

Dan beter niets. Want tja, nu gaan mesnen denken dat je een echte pro bent. Of was het nu andersom:juggle::stars:
 
Sorry Ruben, deze grap zat inderdaad boven het Oldenzaal niveau.
Hé! Het IQ van Oldenzaal ligt heel hoog hoor, komt door mijn IQ, die heeft dat omhoog gehaald!:engel::D;)
Het is rood, zit in een nest in een boom en maakt heel veel lawaai!
Dit ligt onder mijn niveau(dit zeg ik maar, wanr heb geen idee):engel::D;)
 
Hé! Het IQ van Oldenzaal ligt heel hoog hoor, komt door mijn IQ, die heeft dat omhoog gehaald!
Ik had het natuurlijk niet over het IQ maar over het NAP.
Dit ligt onder mijn niveau (dit zeg ik maar, want heb geen idee)
Een nest jonge brandweerautootjes.

Ik maak hier nu weer even plaats voor John, want ik hoorde dat hij zo weer een nieuwe foto gaat plaatsen van zijn bak.
 
Qua kleur in elk geval een stuk beter met de foon inderdaad. Maar ja dan moet ik hem weer uploaden met de foon en dan ben ik 10 min verder:D:D
 

Terug
Bovenaan