Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Nou ja het is nog niet veel veranderd de laatste 2-3 weken maar ja Jan Ongeduld van een Stefan zeurde zo:D:D

Nou je hebt toch wat verplaatst en nieuw erbij gezet.

A8877492-9B72-4A0A-9EB0-7341DB5C975E.jpeg
 
De meest linker en rechter die omcirceld zijn zijn geen koralen. De linker is een stukje paars cement zeg maar en het meest rechts is gewoon een stuk van het steen:D:D:sorry:
 
deze foto is gemaakt niet ver nadat het licht is aangegaan en het duurt vaak wel ff voordat ze allemaal mooi open zijn Erwin. Ze staan er veel mooier en beter bij dan in de oude bak. Daarbij heb ik net hiervoor wat bruinalg verwijderd en dan moeten ze weer even bijkomen van de "schrik".
 
Ik weet nooit zo goed wat ik van zeebakken moet vinden.

Deze vind ik wel een heel mysterieuze bijna griezelige halloween achtige uitstraling hebben.

Dat vind ik wel mooi eraan.
 
Niet zoals ik zou willen want de bruine alg moet nog ff de deur uit maar ja zal maar eens kijken of ik nog een potje met wat geduld heb staan:D:D
 
Probeer hem maar eerst te vangen voor je iets beloofd dat je niet kan waarmaken !!!
 
Was vergeten te zeggen dat je hem zelf moet uitvangen want voor niets gaat de zon op en hij is bijzonder mooi:deal:
Geen probleem kom ik doen en dan breng ik ineens die doos met geduld voor jou mee . Dat bespaar me weeral 10 euro verzendkosten .
ps : moest je een maaltijd voorzien we eten graag chinees op jou kosten uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
deze foto is gemaakt niet ver nadat het licht is aangegaan en het duurt vaak wel ff voordat ze allemaal mooi open zijn Erwin. Ze staan er veel mooier en beter bij dan in de oude bak. Daarbij heb ik net hiervoor wat bruinalg verwijderd en dan moeten ze weer even bijkomen van de "schrik".

Oh , mooi , op de foto keek ik zo het skelet in dat ik dat afvroeg .
 
Zou normaal best kunnen werken maar deze is al 1,5 cm breed en die past niet door dat gaatje volgens mij. Ik had al een klein flesje met een stukje filterslang eraan gemaakt en wat vlees erin gedaan maar denk maar niet dat ie daar ingaat.
Maar dit is best een leuk apparaatje moet ik zeggen.
 
Hij zit toch in je oude aquarium?

Want je moet die echt niet mee nemen. Stukjes borstelworm kunnen weer een nieuwe worden.

Hij eet ook koralen.
 
Ja zit in de oude hoor en die krijgt de nieuwe eigenaar er gratis bij. Ik ben de beroerdste niet zoals je weet:juggle:

Daarom wilde ik hem ook niet met een pincet uitvangen want als hij breekt dan heb je er inderdaad 2. In de oude bak kan hij geen schade meer aanrichten aan wat erin staat.
 

Terug
Bovenaan