M
M.M.aqua.40
Guest
Mooi zo’n zee tuin! Ook leuk om te zien dat het stukje bij beetje steeds meer reef wordt.
Nou ja het is nog niet veel veranderd de laatste 2-3 weken maar ja Jan Ongeduld van een Stefan zeurde zo😀😀
Ik weet nooit zo goed wat ik van zeebakken moet vinden.
Deze vind ik wel een heel mysterieuze bijna griezelige halloween achtige uitstraling hebben.
Dat vind ik wel mooi eraan.
Ik zal en potje geduld meenemen naar Den Bosch, als jij nou je fietsie pakt richting Den Bosch... je hebt de wind in de rugNiet zoals ik zou willen want de bruine alg moet nog ff de deur uit maar ja zal maar eens kijken of ik nog een potje met wat geduld heb staan😀😀
Was te verwachten John 😀Ik zit ook altijd met mn Sreammasker op naast de bak😀😀
Ik zal en potje geduld meenemen naar Den Bosch, als jij nou je fietsie pakt richting Den Bosch... je hebt de wind in de rug
Ik heb nog een doos gekregen van iemand kan die nog altijd terugsturen !!!Ja daar heb ik geen geduld voor hoor😀😀
Ik heb nog een doos gekregen van iemand kan die nog altijd terugsturen !!!
Probeer hem maar eerst te vangen voor je iets beloofd dat je niet kan waarmaken !!!
Geen probleem kom ik doen en dan breng ik ineens die doos met geduld voor jou mee . Dat bespaar me weeral 10 euro verzendkosten .Was vergeten te zeggen dat je hem zelf moet uitvangen want voor niets gaat de zon op en hij is bijzonder mooi
deze foto is gemaakt niet ver nadat het licht is aangegaan en het duurt vaak wel ff voordat ze allemaal mooi open zijn Erwin. Ze staan er veel mooier en beter bij dan in de oude bak. Daarbij heb ik net hiervoor wat bruinalg verwijderd en dan moeten ze weer even bijkomen van de "schrik".
John , ik ben dus niet de enige vragende partij blijkbaar 😀 😀Update John? maak eens een filmpje ofzo 🙂
John , ik ben dus niet de enige vragende partij blijkbaar 😀 😀
Vooral John kan dat laatste goed 😀Nou idd het zijn foto albums maar vaak zie je een hoop geouwhoer ipv foto's dus kom hup hup😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.