Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ik zag er gisteravond weer een lopen maar ze zitten merendeels in de bodem om hun werk te doen.
 
Ja kan ik het helpen dat mn topic wordt volgespamd met dingen als slakken die al dan niet kunnen lopen:'(:D:D
 
Kun je nu ook een antwoord geven op Marcel zijn vraag a.u.b. ?
 
Naar mijn idee heeft John het over een walking snail.

upload_2018-1-25_18-33-6.png


Maar daar hebben we nog geen foto's van gezien.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die lopende slak.:juggle:


Haha, ja maar dat is geen vraag maar een gewone opmerking:D:D.
Tot mn spijt heeft hij vanmiddag een pootje gebroken en moet het voor de rest van zn leven kruipend doen:sorry:
 
Ach ja. Die foto’s vullen dit topic niet. Dus doen wij het maar.:p

Tja, er is weinig in de bak veranderd nog hoor en we zijn nu de koralen langzaam aan het overzetten dus als dat allemaal over is dan komt er wel weer een foto als ik de camera tenminste kan vinden:D:D:p.
Ik vraag me soms wel af wie er hier nu het minste geduld heeft:deal:
 
Ja zolang de bak nog niet helemaal klaar is heeft dat weinig zin want zoals de laatste foto is zo is de bak nog. Momenteel wat last van bruinalg dus dat hopen we snel kwijt te zijn en anders kijken wat het dan wel is. Gelukkig hebben we hier kenners op het forum die je met goede raad bijstaan.
De bak draait ook nog maar net 2 maanden en ik had al aangegeven dat het zeker 2-3 maanden zou duren;).
 
Hoe kan ik een foto van dat kreng maken als hij niet onder de stenen wegkomt. Zoals ik al zei zit ie daar al een jaar waarschijnlijk en liet alleen een paar weken geleden zn kop zien toe we die foto hebben gepost.
Als je nog ff doorzeurt dan post ik een foto van mezelf:D:D:eek::eek:;)
 
Nou voor alle ongeduldigen onder ons een par foto s ondanks de lichte bruine aanslag. Deze hevel ik dagelijks af en lijkt onder controle maar ja een opstart verloopt zelden zonder problemen. Voor alles over gezet gaat worden wacht ik nog even tot deze aanslag helemaal weer weg is.

IMG_20180204_114502.jpg
IMG_20180204_114451.jpg
IMG_20180204_114515.jpg
 
Nou ja het is nog niet veel veranderd de laatste 2-3 weken maar ja Jan Ongeduld van een Stefan zeurde zo:D:D
 
Hèhè eindelijk:D:p

Maar heel mooi hoor John! Dat koraaltje links met die blauwe bultjes is ook heel mooi!

En leuk die worm op de laatste foto!:smitten:
 

Terug
Bovenaan