https://www.redseafish.com/aquarium-systems/Ben aan het zoeken naar de afmetingen van alle Reefer Deluxe aquariums maar daar is precies niet veel over te vinden zo'n lijst zodat ik eventjes alle Reefers naast elkaar kan bekijken.
https://www.redseafish.com/aquarium-systems/Ben aan het zoeken naar de afmetingen van alle Reefer Deluxe aquariums maar daar is precies niet veel over te vinden zo'n lijst zodat ik eventjes alle Reefers naast elkaar kan bekijken.
Hartelijk dank voor je raad en info wat ik enorm waardeer John en ik ga me er eens in verdiepen in zo'n bak van Reefer DeLuxe maar zal dan waarschijnlijk de 250 worden en die kan ik hier wel nog kwijt.
Ga jij die dan eventjes snel gaan ophalen in Groningen das maar achter het hoekje he maat piece of cake.😉@Altispinosa , waarom koop je gewoon John zijn aquarium niet over ?
Als beginner in het zee gebeuren weet je alvast dat het aquarium en de apparaten perfect in orde zijn en lijkt me ook een uiterst geschikt aquarium om mee te beginnen .
Ook nog eens voldoende mensen hier met ervaring dus ...
Ga jij die dan eventjes snel gaan ophalen in Groningen das maar achter het hoekje he maat piece of cake.😉
Dan mag je hem brengen en mag je direct al vertrekken en dan ben je hier volgende week wel.Het bakje koffie zal wel klaar staan lol.Met wat touw prima achter op de fiets te binden😀😀
Dat is in 2 dagen te fietsen hoor. Met zo'n bak achterop de fiets misschien een dag langer.Dan mag je hem brengen en mag je direct al vertrekken en dan ben je hier volgende week wel.Het bakje koffie zal wel klaar staan lol.
Ja dan spaar ik nog wel effe door dan om meteen een goeie in huis te halen want dubbelkoop is duurkoop en voor dat geld wat ik dan kwijt zou zijn aan de Sera marin kan ik koralen en vissen aankopen.Toen je gister in mn topic reageerde had ik in de chat tegen Erwin gezegd dat jij aan een Sera dacht maar ook erwin gaf aan dat die niet te vergelijken is met een Red Sea. Dan is iets langer doorsparen denk ik beter of kijken of ze op MP staan.
Ja dan spaar ik nog wel effe door dan om meteen een goeie in huis te halen want dubbelkoop is duurkoop en voor dat geld wat ik dan kwijt zou zijn aan de Sera marin kan ik koralen en vissen aankopen.
Led neemt het langzaam over en is de toekomst jep zeker weten.Onze oude is opzich best een leuk bakje om te starten maar ja je ziet het na 1 jaar kopen we ook een grotere met betere led😉
Dat is in 2 dagen te fietsen hoor. Met zo'n bak achterop de fiets misschien een dag langer.
https://www.google.nl/maps/dir/Gron...61f7b585bc6751cd!2m2!1d4.08729!2d50.86891!3e1
Een aantal foto's van de red sea met de eerste koraaltjes.Bekijk bijlage 240167 Bekijk bijlage 240168 Bekijk bijlage 240169 Bekijk bijlage 240170
Een aantal foto's van de red sea met de eerste koraaltjes.Bekijk bijlage 240167 Bekijk bijlage 240168 Bekijk bijlage 240169 Bekijk bijlage 240170
Er gaat toch werkelijk NIETS boven een zeeaquarium want zoals die koralen en vissen zo'n adembenemende mooie kleuren hebben dat vind je echt nergens anders.
Das op zich een levend schilderij in huis.
Ben ik niet met je eens.Er gaat toch werkelijk NIETS boven een zeeaquarium want zoals die koralen en vissen zo'n adembenemende mooie kleuren hebben dat vind je echt nergens anders.
Das op zich een levend schilderij in huis.
Oh je mag ook iets mooi vinden wat in een ander zijn woonkamer staat , maar ik begrijp ook wat Dirk bedoeld .Ik denk ook dat jij zelf het mooi moet vinden want het staat in jouw woonkamer😉
Pasop met de lijm straks kleven jou vingers aan elkaar nog voor er iets in jou bakje is vastgekleefd 😀
Nou ja, in dat geval ga ik zelf ook maar in de bak zitten he😛
De een vind een zeek bak het mooist.Oh je mag ook iets mooi vinden wat in een ander zijn woonkamer staat , maar ik begrijp ook wat Dirk bedoeld .
Kan Jes zeggen naast enkele koraaltjes hebben we ook nog een fossiel in de bak zitten 😀 😀 😀
Vanmiddag bij een medeforumlid hier even wat Xenia ophalen voor de nieuwe bak. Kunnen we gaan plakken😀😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.