Die zit echt propvol met koralen zeg.
750 euro is een heel mooi prijs en zeker met inhoud erin maar dat komt voor mij toch wel veel te vroeg want ik wil mezelf eerst de nodige tijd geven om zoveel mogelijk informatie op te doen vooraleer ik tot een aankoop over ga maar ik zal de zaak in mijn gedachten houden.inderdaad Johnny . alleen onderkast was volledig de grote van het aquarium en in het wit .
Informatie verspreiden bedoel je ?Topicvervuilers zijn jullie zeg
Informatie verspreiden bedoel je ?
Dan moet ik daar zeker en vast eens een bezoekje gaan brengen he Stefan.Poisson d'or ligt in Moeskroen . Voor jou zou ik reef corner in Woluwe aanbevelen . Is zelf zonder aankoop een bezoekje meer dan waard .
En dan nog minstens zes voor die foto online komt 😀Flink bezig geweest op een koele dinsdag. Waarschijnlijk zal het drie weken duren voor deze terug helder is
Jij rekent op een foto binnen de 9 weken. Mag ik jou vragen om jan niet te forcerenEn dan nog minstens zes voor die foto online komt 😀
Ik forceer Theodoor toch helemaal niet?Jij rekent op een foto binnen de 9 weken. Mag ik jou vragen om jan niet te forceren
Men is nooit te oud om te leren he Johnny groeten van Johnny.😉Ik heb vandaag weer iets geleerd. Nooit van te voren zeggen dat je iets hebt veranderd en een foto gaat plaatsen😛😛😛😛.
Morgen is hij dat al vergeten hoorMen is nooit te oud om te leren he Johnny groeten van Johnny.😉
Wat, die foto maken? 😀Morgen is hij dat al vergeten hoor
Toch geen alzheimer he 😱Morgen is hij dat al vergeten hoor
Das een serieuze snotvalling.
Neem maar rustig jou tijd Jan .Hoe meer men zeurt des te langer het duurt😀😀😛
Neem maar rustig jou tijd Jan .
De mensen begrijpen niet dat je zelf de pixels op die foto moet tekenen .
Het paarse dat is kalkalgen en die hoor je ook te krijgen in de bak. Verder zitten er nog wat restjes dode algen in en die mogen de opruimers over enkele dagen gaan opeten. Als de waarden zo blijven als nu dan gaan de Krab en de Egel over om dit op te ruimen.Zie wel wat aanslag op je stenen....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.