Wat is er nieuw

Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)

inderdaad Johnny . alleen onderkast was volledig de grote van het aquarium en in het wit .
750 euro is een heel mooi prijs en zeker met inhoud erin maar dat komt voor mij toch wel veel te vroeg want ik wil mezelf eerst de nodige tijd geven om zoveel mogelijk informatie op te doen vooraleer ik tot een aankoop over ga maar ik zal de zaak in mijn gedachten houden.
Das in Brussel als ik me niet vergis ?

Poisson d'or ligt in Moeskroen . Voor jou zou ik reef corner in Woluwe aanbevelen . Is zelf zonder aankoop een bezoekje meer dan waard .

Poisson d'or ligt in Moeskroen . Voor jou zou ik reef corner in Woluwe aanbevelen . Is zelf zonder aankoop een bezoekje meer dan waard .
Dan moet ik daar zeker en vast eens een bezoekje gaan brengen he Stefan.

Nou vanmorgen de stenen definitief een plekje gegeven maar wat een rot klus want het moet zo liggen als ik wil maar dan moet het ook stevig liggen en niet instorten. Nou ja lijkt me zo redelijk goed toe dus de bak helder laten worden en als dat zover is post ik wel een foto.

Flink bezig geweest op een koele dinsdag. Waarschijnlijk zal het drie weken duren voor deze terug helder is

Ik heb vandaag weer iets geleerd. Nooit van te voren zeggen dat je iets hebt veranderd en een foto gaat plaatsen😛😛😛😛.
Men is nooit te oud om te leren he Johnny groeten van Johnny.😉

Neem maar rustig jou tijd Jan .
De mensen begrijpen niet dat je zelf de pixels op die foto moet tekenen .

Hehe, eindelijk iemand die snapt hoe het werkt:thumbs:

Een aantal foto's van de red sea met de eerste koraaltjes.
red sea koraal.jpg
red sea koraal1.jpg
red sea koraal 2.jpg
red sea koraal3.jpg

Nu gaat het de goede kant.
Best mooi gedaan die hand gepixelde foto's

Netjes hoor!
Zie wel wat aanslag op je stenen....

Ja ik moet zeggen dat ik met de gsm de kleuren niet zo krijg als in het echt maar goed.

Zie wel wat aanslag op je stenen....
Het paarse dat is kalkalgen en die hoor je ook te krijgen in de bak. Verder zitten er nog wat restjes dode algen in en die mogen de opruimers over enkele dagen gaan opeten. Als de waarden zo blijven als nu dan gaan de Krab en de Egel over om dit op te ruimen.
In het echt lijkt de bak veeeel lichter dan op het totaaltje zoals die hier staat.

Mooi hoor John, de stenen zijn mooi gegroepeerd! Ziet er nu al veelbelovend uit 🙂

Ja maar wel jammer dat met deze camera de kleuren minder mooi uitkomen dan in het echt. In het echt is het ook een zee van licht en dat zie je nu niet echt terug.

Ziet er goed uit en de stenen zijn alweer mooi schoon :thumbs:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan