Ziet er goed uit en de stenen zijn alweer mooi schoon
Ja dat klopt en ik heb slecht 2-3 weken een lichte algengroei gehad gelukkig. Dat stierf al vrij snel weer af.
Ziet er goed uit en de stenen zijn alweer mooi schoon
Deze is een stuk scherper inderdaad, ziet er goed uit. Stenen staan ook mooi opgestapeld 🙂Met de oude Sony dan ook maar een nog en ik vind hem persoonlijk beter qua kleur
Bekijk bijlage 240176
De truuk is dat je hersens de kleuren aanassen.Nou zie niet echt veel verschil en ik heb dat niet bij de zoetwaterbakken dus denk ook dat het aan het licht van de bak ligt. De stenen in de bak kleuren hier ook heel anders dan op de foto s maar ja ik heb het geluk dat ik hier de echte kleuren kan bewonderen😉
Leuk! Prachtig vissie!Juweel Kardinaalbaars
Om te kweken heb je een speciale zeeegel nodig. Die gebruiken ze als bescherming , net als anemoonvissen anemonen gebruiken.Leuk! Prachtig vissie!
En ze zijn ook nog niet zo heel moeilijk na te kweken las ik. Dus ga je ermee proberen te kweken? Wel nakweek halen hé😛
Hoeveel ga je er dan indoen?😉
Om te kweken heb je een speciale zeeegel nodig. Die gebruiken ze als bescherming , net als anemoonvissen anemonen gebruiken.
2. Wil je er meer moet je minimaal 10 stuks nemen om de agressie te verdelen, en dat wordt niet alleen een duur groepje (€150+), maar het past niet in je bak.Ik heb de gewone zee-egel hier maar weet jij uit ervaring ook wat een goed aantal is van deze visjes Christian in een 170 liter?
Zo das een mooi en prachtig visje John en wat je ook in veel bakken tegen komt dus die zijn wel vrij geliefd zou ik zeggen.Niet echt nog. Waarschijnlijk wel de Juweel Kardinaalbaars en verder moeten we nog ff kijken. Hij draait nog maar 6 weken dus eerst beetje bij beetje de koralen over met de krab, kreeft en Garnalen. Daarna als alles stabiel is kijken voor de vissen. Ik had op 2-3 maanden indraaien gerekend maar dat valt al flink mee dus.
en gelukkig heb jij (eindeloos)geduld he beste vriend
Ja opgelost in biologisch water 😀Aardig van je Dirk. Om even bij John een foto te maken. Zo kunnen wij ook mee genieten.
Was de oploskoffie lekker?
Maar John, je bak staat er al mooi bij. Hopelijk slaan de koralen goed aan!
https://www.aquariaveldhuis.nl/nl/sera-eiwitafschuimer-ps-200-ho-aqv15355.html
Deze afschuimer zit erbij en kost 87 euro terwijl die wij hebben 250 kost. Het is wellicht een leuke bak om ook op te starten maar ik denk dat je qua verlichting en afschuimer het niet kan vergelijken met de Reefer die wij nu hebben staan.
36W aan led is echt niet veel op zo n bakje hoor en dan zit je rond de 0,36W en dat is geen vetpot voor zeewater volgens mij. Mij is destijds verteld dat je minimaal 0,5W moet hebben en liefst richting de 1 W voor de wat lastigere koralen.
😳😳 Das al wat anders en tja dat zeggen ze er in de aquariumwinkel natuurlijk niet bij en ik ging er van uit dat dat de bak was waar ik naar zocht.
Mag ik vragen wat er dan standaard bij is bij die Reefer 170 deluxe ?
Mag ik vragen op hoeveel de totaalsom dan zou komen als ik alles zou willen bij de Reefer wat er bij de Sera bij zit ?
Ja ik moet zeggen dat ik met de gsm de kleuren niet zo krijg als in het echt maar goed.
Tijd voor een nieuwe mobiel 😀
De Samsung S8 heeft er geen problemen mee om in de automatische stand mooie en realistische foto's te maken van een zoutwater bak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.