Laat me raden: Dan ga je zelf filmen 😛John! Als je nú geen filmpje maakt van de bak en die niet direct upload, dan sta ik voor de deur! En dan wil je niet weten wat er gebeurd!
Ik ga eens een andere manier proberen:
John! Als je nú geen filmpje maakt van de bak en die niet direct upload, dan sta ik voor de deur! En dan wil je niet weten wat er gebeurd!
Kijken of dif werkt😀😀😉
Ik stap nu in de bus, verkleed als Ruben 😀Ja nu heb je het dus over je afgeroepen. Ik plaats nu niet eerder een video dan dat jij hier voor de deur staat😀.
Iedereen zal je wel dankbaar zijn Ruben😛😛
Oneerlijk! Wacht maar tot het vivarium jij!😀😀😀😛Ja nu heb je het dus over je afgeroepen. Ik plaats nu niet eerder een video dan dat jij hier voor de deur staat😀.
Iedereen zal je wel dankbaar zijn Ruben😛😛
Dus als iemand een mens tegen komt met deze kenmerken:Ik stap nu in de bus, verkleed als Ruben 😀
Ok we wachten wel tot november voor een update . Geduld hebben we toch
Peper het er maar in hoor😀😀😉Met dank aan Ruben😀😀😛
Ga ik deze zomer wel eens langs gaan en filmen we alles als we de bakjes verhuizen 😀 😀Peper het er maar in hoor😀😀😉
Ga ik deze zomer wel eens langs gaan en filmen we alles als we de bakjes verhuizen 😀 😀
We verhuizen wel al jou bakjes hoor dus ik ga meerdere problemen hebben hahaha
Sorry, sorry, sorry.... Het viel te proberen, smeken werkt niet (nouja, heel langzaam, na 3 dagen smeken verschijnen de foto's een maand later), die ik probeerde wat nieuws. Werkt dus ook nietSerieus???? @Ruben01 weer hoor🙄
Mischien wil onze aardige John zijn hele mooie, prachtige en wonderschoone zeewaterbak niet showen😀😉
Zo’n zeebak past goed bij John. Alles op het gemakje......
Alles op schema dus goed bezig John
Pffff, eindelijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.