Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ik ga eens een andere manier proberen:


John! Als je nú geen filmpje maakt van de bak en die niet direct upload, dan sta ik voor de deur! En dan wil je niet weten wat er gebeurd!




Kijken of dif werkt:engel::D:D;)
 
Ik ga eens een andere manier proberen:


John! Als je nú geen filmpje maakt van de bak en die niet direct upload, dan sta ik voor de deur! En dan wil je niet weten wat er gebeurd!




Kijken of dif werkt:engel::D:D;)


Ja nu heb je het dus over je afgeroepen. Ik plaats nu niet eerder een video dan dat jij hier voor de deur staat:D.

Iedereen zal je wel dankbaar zijn Ruben:p:p
 
Ja nu heb je het dus over je afgeroepen. Ik plaats nu niet eerder een video dan dat jij hier voor de deur staat:D.

Iedereen zal je wel dankbaar zijn Ruben:p:p
Oneerlijk! Wacht maar tot het vivarium jij!:engel::D:D:D:p
Ik stap nu in de bus, verkleed als Ruben :D
Dus als iemand een mens tegen komt met deze kenmerken:
-een schuurpapierkop
-klein
-heel lelijk
-afschrikwekkend
-zeer gespierd

Dan is dat Christian verkleed als ik. Alleen vraag ik me af hoe Christian die 50cm hoogteverschil gaat overbruggen:engel::D:D;)
 
Ok we wachten wel tot november voor een update . Geduld hebben we toch :juggle:
 
We verhuizen wel al jou bakjes hoor dus ik ga meerdere problemen hebben hahaha
 
Zou heel vriendelijk zijn kan ik deze bezorgen aan Dirk .
Kan hij dan eindelijk er soep van maken .
 
Serieus????:juggle: @Ruben01 weer hoor:rolleyes:
Sorry, sorry, sorry.... Het viel te proberen, smeken werkt niet (nouja, heel langzaam, na 3 dagen smeken verschijnen de foto's een maand later), die ik probeerde wat nieuws. Werkt dus ook niet:stars::'(:'(


Mischien wil onze aardige John zijn hele mooie, prachtige en wonderschoone zeewaterbak niet showen:engel::D;)
 
Nou zo erg is het niet maar zoals ik al meldde zit er lichte bruinalg bij de opstart nog in en dat trekt langzaam weg en pas dan gaan alle koralen over en dan vindt ik het zinvol om een mooie foto of video te plaatsen. Nu staat de bak er nog net zo bij als op de laatste foto een week terug dus veel nieuws is er nu niet onder de zon:sorry:.
 
Zo’n zeebak past goed bij John. Alles op het gemakje......
 
De Dino s lijken sterk verminderd en er zit haast niets meer in de bak s avonds dus dat gaat goed gelukkig. Ik kijk het nog een aantal dagen aan en als dit zo doorzet dan gaan alle koralen over met de 2 garnalen en dan post ik wel een foto van het geheel. De helft van de koralen staat nu nog in de oude bak dus tov de laatste foto is er niets veranderd kun je stellen.

Waterwaarden zijn: po4 0,04, no3 2-3mg, ca 430, mg 1450, kh 9 en zout 1024-1025
 
Alles op schema dus goed bezig John
 
Alles op schema dus goed bezig John


Ja gelukkig nemen de Dino s af want ik schrok wel ff toen ze opeens opdoken moet ik zeggen maar ja dagelijks afhevelen en extra bacteriën toevoegen lijkt aan te slaan.
 
Rustig aan beter een weekje langer draaien dan visjes van de grond moeten rapen .
 
Waardes zien er prima uit John ik ben erg benieuwd hoe het er straks uit ziet als alles overgezet is :thumbs:

En tot die tijd rustig doorsparen voor nieuwe koralen en visjes!
 
Nou met de tablet en foto maar de kleuren zien er flets uit. Zoals je kan zien zijn de Dino s bijna weg en hopenlijk kunnen de andere 7 koralen over enkele dagen over met de garnalen.

IMG_20180225_184055 (1).jpg
 
Heel mooi John, wat zijn Dino's?
 

Terug
Bovenaan