D
Maar nog niet van ons gezeur hoor! 😀Maar ja nu ben ik weer maanden af van het posten van foto s😛
Ik gebruik geen photshop maar affinity photo op de ipad.@Dirk Bazuin Ik heb hier geen photoshop, maar probeer eerst eens een heeel klein beetje blauw eruit te filteren. en dan de " lightness" iets omhoog en de Gamma/offset iets omlaag.
Dan word het wat helderder denk ik.
Nou over de foto s ben ik niet tevreden want deze gsm maakt ze niet zoals ik wil maar ja het moet maar zo dan. Vooral bij een totaaltje komt niet alles mooi scherp erop.
Mooi John
Niet om te zeuren, maar waar je de koralen hebt gelijmd blijf je dat zien of verkleurt dat naar de ondergrond toe?
Vast wel.Totdat het koraal eroverheen gaat groeien. Maar ik denk dat John blij is dat het vast zit
Mooi John
Niet om te zeuren, maar waar je de koralen hebt gelijmd blijf je dat zien of verkleurt dat naar de ondergrond toe?
Maar nog niet van ons gezeur hoor! 😀
Hebben we iets om naar uit te kijken zo rond de kerstdagen 😉😀Maar ja nu ben ik weer maanden af van het posten van foto s😛
Maak nog eens een totaal foto Jonh, maar druk dan even een keer op het scherm op die caulastrea zodat die helemaal perfect belicht is en dus niet overbelicht. Dan gaat het beter.
Ziet er erg goed en vooral gezond uit John, dat was de moeite waard om op te wachten. De komende week zul je mij niet meer horen zeuren om een foto ......
Als ik de koralen vergelijk met eerdere foto's dan zijn ze ook mooi gegroeid wat duidelijk een teken is dat de bak lekker draait
Staat er proper bij John .
Rechts achterin , is dat een duncan ?
Dat is de keniaboom die net aan het vervellen is en weer een paar dagen dicht heeft gezeten. Ik wist niet dat die kan splitsen maar er staat naast de oude stam wel een nieuwe kleine sinds enige tijd.Hij is nu niet bepaald op zn mooist dus. Verder geen last van rare dingen op een enkele Valonia na maar daar weer de Mitrax wel raad mee en de ramen moet ik om de 2-3 dagen even schoonmaken.
Heh, wat voor ballonnen want dat hoor ik voor het eerst hoor. Nou ik zal straks kijken of ik zover kan inzoomen met de gsm maar dat zal denk ik lastig worden en ze staan ook nog behoorlijk dicht.
https://youtu.be/QkIqnyGplkw?t=7m10s
ja... ik draag al lenzen, maar ik zie niet zo dubbel dat dit weer scherp is. 😀
Ik krijg er hoofdpijn van 🙂
😀 ja... ik draag al lenzen, maar ik zie niet zo dubbel dat dit weer scherp is. 😀
Ik krijg er hoofdpijn van 🙂
Bekijk bijlage 255912
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.