Sjeff 110L


satisfaction73 zei:
mooie bak, hoe bevalt je l nummer in de bak?
zit er over te denken er met de tijd ook zo een te kopen.

Ze bevallen goed, je moet soms alleen even wachten voordat ze tevoorschijn komen.
 
Zat te twijfelen, maar volgens mij ziet zo niemand m'n foto's omdat ze net op de 1ste pagina staan... Vandaar in ieder geval deze repost :D Voor het totaal komt er nog een soort grasmatje voor in het aquarium en de steen rechts wil ik met mos gaan bekleden.

Totaal
673586sjeff_0_82_dsc_0311_2.jpg


L134
759753sjeff_0_82_dsc_0288_2.jpg

655687sjeff_0_82_dsc_0303_2.jpg


Slak
415313sjeff_0_82_dsc_0292_2.jpg


Honinggoerami man
434527sjeff_0_82_dsc_0273_3.jpg

463159sjeff_0_82_dsc_0274_3.jpg


Cory's
576466sjeff_0_82_dsc_0306.jpg


Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en of er nog tips zijn?

Gr, Jeffrey
 
ik vind het er leuk en fris uitzien!
had niet verwacht dat die legholen boven op elkaar zouden werken maar blijkbaar (op de foto te zien) wel. :)
 
Zwits zei:
ik vind het er leuk en fris uitzien!
had niet verwacht dat die legholen boven op elkaar zouden werken maar blijkbaar (op de foto te zien) wel. :)

Het wil niet helemaal werken, als er 1 in ligt mogen de andere niet in de buurt komen. Kijk het nog even aan anders toch verplaatsen..
 
oeh die L is mooi.

vind dit een heel leuk bakkie, ziet er iig gezellig uit
 
An Vrolijk zei:
oeh die L is mooi.

vind dit een heel leuk bakkie, ziet er iig gezellig uit

Dank je! Hoop dat die niet veel zwarter wordt als dit, ook al zei de verkoper van wel :p
 
dat weet ik ook niet, heb geen verstand van Lnrs vind ze alleen altijd supermooi, heb ze helaas zelf niet.
 
Sjeff zei:
Zwits zei:
ik vind het er leuk en fris uitzien!
had niet verwacht dat die legholen boven op elkaar zouden werken maar blijkbaar (op de foto te zien) wel. :)

Het wil niet helemaal werken, als er 1 in ligt mogen de andere niet in de buurt komen. Kijk het nog even aan anders toch verplaatsen..

das was ook wel te verwachten ;)
 
Die gedachte had ik ook.
Leg ze verder uit elkaar, is er ook geen nijd.
 
Eerst volgende keer bij het water verversen ga ik ze verplaatsen! Wat ik helemaal vergeten was, 1 van mijn visjes heeft een eervolle vermelding gekregen.

Hoop dat het niet als reclame gezien wordt, maar ben er zelf erg trots op! http://www.legholen.com/ hoofdpagina :D
 
oooow gaaf, sjeffrie dus hahahaha
 
Hele gave Lnr heb je daar! En dezelfde kleur gouramis als ik heb zie ik, leuk zijn ze h�!
 
Dank jullie :) Ben zelf ook erg blij met m'n Lnummertjes.

Zaterdag steen bekleed met mos en grasmatjes geplaatst. Als er interesse is zal ik nog wat fototjes maken! Nog dingen die mensen graag op de foto zouden willen zien?
 
tuurlijk wil ik foto's zien, kom maar op ermee
 
Mooie bak hoor,leuk ingericht.
Gave corydoras, welke zijn dat? Trillineatus of Julii?
 
MsFelix zei:
Mooie bak hoor,leuk ingericht.
Gave corydoras, welke zijn dat? Trillineatus of Julii?

Dit zijn de Trillineatus, stond wel julii bij in de winkel. Maar is mij verteld dat die het niet zijn. Julii heeft losse stippen en de Trillineatus heeft 3 rijen langs zijn zij, vandaar de tri in de naam volgens mij.
 
waar blijven die foto's????
hahaha
 
Ja had helemaal een plan gemaakt gister, maar de vissen wilde niet echt mee werken. Ik ga er straks even een paar schieten en erop zetten! Sorry sorry sorry!

Ik had wel nog een totaaltje met m'n telefoon gemaakt!

ded4f2f3b1aec979210d15e05f5ded01.jpg
 
heb je die steen wel goed stevig liggen? hier lag ie een keer los lompe koeien ertegenaan boem pandaatje eronder, zag het gelukkig gebeuren dus geen dode of gewonden gevallen,

vind het nog steeds een geinig bakkie, ben ook ideetjes op aan het doen voor Wes zn 80cm
 
De steen gaat niet van z'n plekje af gelukkig, als of het er voor gemaakt is zit er een soort geul in waar die mooi in kan liggen.
 
gelukkig maar,
jammer dat je niet in de buurt woont, anders had je hier wel wat vuurtjes kunnen ophalen, zag net je advertentie staan
 
Hallo allemaal,

Ik heb weer de nodige kleine veranderingen gedaan, dus dan volgt er weer een update! Ik hoop dat jullie het wat vinden. Ben nog steeds een beginner dus tips en tricks zijn altijd welkom.

Totaal
156162_0_82_plaatsen_1.jpg


Links
439686_0_82_plaatsen_2.jpg


Corydora
411179_0_82_plaatsen_3.jpg


Honinggoerami man
948477_0_82_plaatsen_4.jpg


Honinggoerami vrouw (ik begin me af te vragen of dit niet ook een man is)
471325_0_82_dsc_0351.jpg


Verplaatste hol werd meteen gevonden
598131_0_82_dsc_0327.jpg


Oude hol heeft nog steeds dezelfde bewoner
481886_0_82_plaatsen_5.jpg


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :) Tot de volgende keer!

Gr, Jeffrey
 
ik vind ze wel super hoor die L-tjes
bakkie ook trouwens
 
Mooie bak zeg!!! en ik kan je verzekeren dat je man en vrouw gourami hebt. Heb ze zelf ook ;)
 
@An inderdaad jammer voor de Vuurgarnaaltjes... Gennep is inderdaad net iets teveel van het goede :p L's zijn ook mijn trots erg blij dat ik die toch gedaan heb.

@NikkiG dank je dan hoef ik daar niet meer over in te zitten
 
Leuk bakje en jij bent ook aan de L-nummers mooi hoor!
Ik heb er ook 12. 6xL333, 6xL134.
 
Visser1997 zei:
Leuk bakje en jij bent ook aan de L-nummers mooi hoor!
Ik heb er ook 12. 6xL333, 6xL134.

Wauw! Zover ben ik helaas nog niet, wat ziet die L333 er bizar mooi uit trouwens!
 
Mooi hoor Sjeff,heb je die slakken gekocht of zelf gekweekt?
 
De slakken heb ik van Bertus gekregen, maar het worden er nogal wat ondertussen. Groeit als kool XD
 
Sjeff zei:
Visser1997 zei:
Leuk bakje en jij bent ook aan de L-nummers mooi hoor!
Ik heb er ook 12. 6xL333, 6xL134.

Wauw! Zover ben ik helaas nog niet, wat ziet die L333 er bizar mooi uit trouwens!

Komt vanzelf wel... ;)
En mijn bedoeling is ook om ze later te gaan kweken!
Ik heb ze trouwens ook niet allemaal tegelijk gekocht..
Heb de laatste paar gekocht bij een hobby kweker, 6stuks voor ong 12eu per stuk..
Dat is ook echt uitzonderlijk goedkoop...
 
slakken, slakken en nog eens slakken! :)

blijft mooi hoor :)
 
Thanks! Begint langzaam aan toch wat te worden, wil wel wat meer groen voorin dus hoop dat de grasmatjes het goed gaan doen.
 

Terug
Bovenaan