Sjeff 110L


Nieuwe inrichting! Meer volgt eerst eten voor vanavond halen :D

516223_0_82_dsc_0365.jpg


Bertus bedankt ;)
 
Staat er netjes bij hoor!

Smakelijk wat eten we?
 
Dank jullie wel!

@An we eten snijboontjes, gebakken aardappeltjes en cordon blue :D
 
he bah, hahaha die snijboontjes geef je maar aan de vissen, de rest lust ik wel
 
@An Hoe kan je snijboontjes nou niet lekker vinden :O

Gister helaas weinig tijd gehad voor een fotosessie... Heb het mezelf ook voor het vissen fotograferen veel moeilijker gemaakt ben ik achter gekomen :p Heb snel even wat met me telefoon geschoten. Zal vanavond proberen wat meer de vissen op de eeuwige plaat te zetten.

Totaal
8b96e9d6e874fc12ca564cdcef4b3b91.jpg


Nieuwsgierige corydora
d28ea299bdae8c0a8ca1091138fa9f70.jpg


Nieuwplantje, erg blij mij!
190cadc93f3121f5e964cdb60e480ab8.jpg


Aquarium rechts
1431bf67fbdf4d5e61bd926d15ab2693.jpg


Tips zijn nog altijd gewenst en worden gewaardeerd!

Groet, Jeffrey
 
Mooi!
Wat zit er op foto 2 op dat witte ding? Een gastromyzon?
 
algeneter12 zei:
Mooi!
Wat zit er op foto 2 op dat witte ding? Een gastromyzon?

Is een mossel voor de Lnummers :) Alleen de slakken hadden er meer zin in geloof ik :p
 
Ziet er goed uit ;) en wat een nieuwsgierige cory ;)
 
Even het topic doorgelezen en wat een mooie bak. Ook de l-nmrs zijn erg mooi. Wil ze hier ook graag maar mijn bak is te klein :(
 
Killerfish zei:
Even het topic doorgelezen en wat een mooie bak. Ook de l-nmrs zijn erg mooi. Wil ze hier ook graag maar mijn bak is te klein :(

Dank je wel :)

Regel is 6x de bak toch? Dan zou het net aan wel kunnen denk ik... 10-12cm grens gevalletje denk ik.
 
Ja er wordt ook vaak gezegd dat de bak minstens 10x de blengte van de vis moet hebben.
Is ook wel een beetje van de soort vis afhankelijk denk ik want vissen die veel en druk zwemmen hebben nu eenmaal wat meer ruimte nodig dan een erg rustig en weinig zwemmend visje.
 
Oke dat wist ik dan weer niet. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat een vis ongelukkig is...
 
de regel is idd 10 x de lengte, uitzonderingen daargelaten..
nou zwemt een L nr nou niet ontzettend veel dus een klein blijvende zou moeten kunnen.

Leuke update, plantjes zijn er redelijk weer bovenop?
 
Mwhaaa heb alles wat het niet ging redden eruit gehaald... Wat nieuwe dingen gehaald bij Bertus vandaar dat het weer aaridg vol staat.
 
Dank je wel! Ben er zelf nog erg trots op :D
 
in real life een goeie bak dit! :D
 
Weet niet of het al gezecht is maar is het grind niet te scherp voor corydoras.
En als je van die slakken af wil moet je een stukje komkommer er in doen daar gaan de slakken opzitten en dan haal je de komkommer er uit en dan heb weer minder slakken.
 
Mooie foto's...
Vraagje... Hoe upload je de foto's vanaf je telefoon?
Ik heb geprobeerd om Riba foto upload programma op mijn telefoon te zetten maar dat gaat dus niet...
 
Photopucket app en dan foto's uploaden en dan op de foto klikken zodat hij groter word en dan op een soort kettinkje klikken en dan op de 1 na laatste klikken en dan hier kopi�ren

Hoop dat je er wat aan hebt bij mij werkt het via de ipad
 
mooi aquarium hoor ;)
 
Mooi aquarium. Mooie foto's!
 
Ik ben akkoord, mooie inrichting, mooie foto's.
 
Gelukkig maar! Alleen staat deze er een beetje leeg bij op het moment :(
 
Mooie foto's weer van een hele frisse bak!
 
vergis ik me nou, of is er al 2 maanden geen update geweest?
 
deze bak is volgens mij buiten gebruik
 
Hij staat nog aan maar is het posten niet waard :p zit al een tijdje tegen het verplaatsen aan te hikken...
 
zit al een tijdje tegen het verplaatsen aan te hikken...???
 
Nu moeten de echte mannen eraan te pas komen...

Ben voor a.s. woensdag oopgeroepen ;)

~ Ivo
 
Voor WAT?
Moet hij verplaatst worden dan?
 
Hij staat op de eetkamer tafel die verschoven is tegen een muur aan :p We zitten al sinds december met twee lampen die gewoon maar in een loze ruimte hangen en een eetkamer tafel die niet helemaal op z'n plek staat.
 

Terug
Bovenaan