Nicolientje-W
Well-known member
Jammer Michelle, maar wel begrijpelijk.
Er is een inzichts/menings verschil met het beheer van het forum betreft het plaatsen van een post van mij, die niet toegankelijk wordt gesteld en daarom zal ik niet meer een actief lid zijn op dit forum. Ik vind het heel vervelend maar ik kan me niet schikken in het feit dat een forum een soort van willekeurige "censuur" toe past.
Ik ga niet over het beleid van het forum en ik heb ook geen zin om hier verder een discussie van te maken.
Ik heb altijd met plezier dit forum bezocht en actief mee gedaan maar aan sommige leuke dingen komt een einde.
Hierbij wens ik iedereen veel plezier met het wel en wee van hun vissen
Jee zeg, wat hebben die een "bal" op hun kop zeg. Ik snap nu die bijnaam wel😀😀
Jee zeg, wat hebben die een "bal" op hun kop zeg. Ik snap nu die bijnaam wel😀😀
Sorry John, maar wil jou antwoord (of op zijn minst verontschuldigingen) hier toch wel even op horen, ben het eigenlijk wel met @Honeybadger eens.
Zeer jammer.
Zeg, John?
Heb je ooit gelezen wat Michelle in haar post hierboven precies zegt eigenlijk?
Want jij "vindt het leuk" blijkbaar?
Zelfs leuk genoeg om een grapje te placeren ook?
Maarre FYI: het gaat hier niet over een bal op de kop van een vis, hé?!
Het gaat hier over een (waardevol) forumlid dat er de brui aan geeft omdat haar posts met 'kritiek' op het (o zo heilige) Vivarium (op een vrij laffe wijze ) gecensureerd werden!
Ja toch, hé? Of ben ik mis?
Ik vind het enigszins raar dat je dat leuk vindt en het zelfs met een grapje beloont eigenlijk?!
Mijn gedacht is eigenlijk het volgende: het is geen probleem als je inhoudelijk niets hebt toe te voegen aan haar "afscheidspost" maar gewoon een flauw grapje uit je botten slaan vind ik allesbehalve nodig...
Dan kan je beter zwijgen dacht ik...
En een tweede vraag/opmerking, als het gepermitteerd is natuurlijk...
Mag het helemaal niet gezegd worden dat ze niet naar Vivarium gaat omdat ze daar een "ban" op goudvissen/sluiers hebben?
Mag je dan helemaal geen woordje kritiek spuien op het heilige Vivarium-circus?
Gaan jullie elke bedenking gewoon verwijderen zonder er op in te gaan?
Een beetje zoals in Noord Korea?
Dat is alvast een makkelijke oplossing, dat dan weer wel!
Maar wat doen jullie dan concreet? Plaatsen jullie misschien een beetje reclame in plaats van de posts die jullie verwijderen?
En tja: als jullie nu beslissen om deze post (of mij) er ook af te smijten wegens 'ongeoorloofde kritiek' dan is dat zo, hé!
Mijn goesting is toch een beetje over wanneer elke kiem tot discussie gesmoord wordt doordat jullie het gewoon doodleuk en in stilzwijgen verwijderen...
Misschien kunnen jullie vanaf nu elke post eerst screenen voor het geplaatst wordt?
En preventief al een beetje censureren zodat het allemaal happy happy joy joy blijft??
Pffff
Ik vind ze prachtig Michelle, stuk voor stuk, maar die lichte bonte (met het geel) knalt er wel echt uit.
Hi Nicole,
De gele bonte vind ikzelf ook erg mooi. Beetje maanvis achtig. Is een mannetje. Heb ik onlangs gekocht bij Dino, fancy goldfish store, te voorschoten. Die heeft zoveel mooie fancy soorten. Duurt uren voordat ik eruit was welke mee gingen. Balen dat ik er maar een paar kan houden ivm 50 liter.
Kost wel wat maar dan heb je ook wat. 😡
Hij heeft de grote sluier met tumor geopereerd maar helaas is hij op de terug weg dood gegaan. Balen maar wist dat dit kon gebeuren. Is een heel eind rijden en denk dat dit teveel voor hem was.
Poeh, wat een joekel van een tumor! Daar moet hij inderdaad last van hebben gehad.Bekijk bijlage 268638 Bekijk bijlage 268639
De tumor kneus. Had als klein visje al een puistje op zijn zij maar werd steeds groter. Na verwijdering van de tumor had hij natuurlijk een grote wond. Erg sneu maar de tumor werd zo groot en zwaar zodat ik er toch voor gekozen heb om het te laten verwijderen met mogelijke gevolgen van dien.
Oh ik zou dat ook niet zelf durven hoor.Ik zou het eerst zelf doen maar durfde dat toch niet aan
LOL, mooi dat ze allemaal zo hun eigen karakter hebbenZeer actief krengachtige sluier.
De verscheidenheid vind ik ook juist leuk.meeste sluierhouders houden het bij 1 soort maar ik vind juist de verscheidenheid erg leuk.
Ik moet nog steeds lachenn om de bijnamengolfbal, balzak, (pearl scale)
Slim! Dus ze slapen/rusten op de bodem?achter zijn grote collega s liggen zodat hij uit de stroming ligt.
LOL, leuk om te lezen!Nicole,
Honeybadger had de naam Adolfje genoemd. Vond het wel grappig nav zijn snorretje. Maar helaas is het snorretje weer aan het vervagen dus Adolfje af. Sluiers veranderen van kleur. Je kan het treffen dat je eerst een zwarte heb en de volgende ochtend een oranje heb.
Niet alle soorten slapen op de bodem. De ryukin zweven in het water en hebben een wakend oog. Alle andere van mij slapen op de bodem en moet je ook echt wakker maken of ze worden wakker door reacties van de ryukin. Als die druk worden word de rest ook wakker. De ryukin zijn altijd met een oog wakker. Zijn ook veel drukker en actiever soort.
Ze hebben inderdaad allemaal een eigen karakter. De Moor kan heel chagerijnig zijn. Vooral als de ryukins te druk worden als hij een tukje doet. De moor is heel grappig. Houd van aandacht en is dan zeer opdringerig en ook nog zeer kies keurig met zijn eten. Als die iets minder lekker vind gaat hij voor je hangen en spuugt het eten in je gezichtsveld uit. Ga je dan weg gaat hij toch mokkig eten omdat hij niets anders krijgt.
Daarmee heb je het mooi samengevatDe adem van de sluier was langer dan mijne.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.