Topicstarter
Topicstarter
ikbenFrits
Guest
waarom wissel je niet wekelijks trouwens?
dat deed ik ook maar om de nitraat omhoog te krijgen heb ik nu 2 weken geen water wissel gedaan.
waarom wissel je niet wekelijks trouwens?
flesje nitro
John heeft toch een linkje bijgevoegd? 😉wat is dat ?
Dat zou ook kunnen ja. Maar let altijd wel goed op, ga nu niet de helft van je potje voer in je aquarium gooien.meer voeren is ook een optie !?
Ik geloof mijn ogen niet als ik dit lees, meer voederen om de nitraat omhoog te brengen?
En wat ga je doen met de algen die onvermijdelijk gaan komen als je meer voedert dan nodig is, bijkomend dat het water kan verzuren omdat het voeder gewoon ligt te rotten?
in dit soort van bakjes ga je toch geen raad geven om meer te voederen zodat de nitraat omhoog gaat?
Je voedert niet meer dan dat je vissen in enkele minuten op krijgen.
Dit ben ik helemaal met Luc eens want dat kan nooit goed zijn voor de waterwaarden.
Zijn die er niet meer dan ! ?Ik denk hierbij aan Hva, JurgenD, Tom, Gapak en anderen,
tijden veranderen en dat is niet zonder gevolgen is mijn mening
Nu alleen de vraag, hoe krijg ik mijn nitraat op het juiste peil?
Wel oppassen dat je niet gelijk de hele bodem doet
Dat je bij het stofzuigen bruin water meezuigt uit de bodem is normaal hoor. Wel oppassen dat je niet gelijk de hele bodem doet want zo verlies je veel bacterien.
een goeie voor de EU heb gevonden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.