Topicstarter
Topicstarter
ikbenFrits
Guest
en wat is de gemiddelde leeftijd van een gup ?
Door het zand tussen het grind slipt de bodem dicht.
en wat is de gemiddelde leeftijd van een gup ?
De gemiddelde Gup wordt 1 tot 2 jaar. En vrouwen worden vaak juist ouder dan de mannen. Ze baren dan veel, maar de mannen zitten constant achter de vrouwen aan waar door ze veel meer energie kwijt zijn en minder oud worden. Ze zijn gewoon opgebrand.Hoe oud wordt een mens? tussen 0 en 110 jaar.
Guppen zullen enkele jaren leven, kan tot zelfs een jaar of 9, vrouwen zullen dan weer minder lang leven dan mannen, dit omdat ze constant jongen moeten voortbrengen en dit roofbouw pleegt op hun gezondgheid.
Gekweekte vormen met lange vinnen zullen minder lang leven dan hun wildvorm.
In warmer water zullen ze dan ook weer minder lang leven dan in wat koeler water.
Verzorg een vis zoals je zelf wil verzorgd worden, heb je alles gedaan wat je moest doen voor het dier dan heeft het dier een gelukkig leven gehad, de één 4 jaar lang, de andere 9 jaar lang.
Daarom, hoelang leven guppen gemiddeld? tussen de 0 en 9 jaar.
vanmorgen een dode gup man uit mijn bak gehaald helaas...
Klopt, Alleen als ik aan het koken en bakken ga, doe ik geen 37,5 gram boter in de pan, maar wel op gevoel.Iets voor over hebben met een hobby die je uitvoerd hè. Allee Is mijn mening hè
De giftigheid van easycarbo is reden genoeg om niet op gevoel te werken.Klopt, Alleen als ik aan het koken en bakken ga, doe ik geen 37,5 gram boter in de pan, maar wel op gevoel.
nu toch maar weer het rode eruit gehaald, en in mijn algen eters bak gedaan.
Groen bij groene planten
en
Rood bij rode planten.
Ik ben geen kenner maar kun je uitleggen wat je dan ziet? Misschien is dat voor Frits ook wel leuk om te weten.Wat mij opvalt aan jouw bak als het gaat om de guppen dat het er ontzettend veel zijn. Als je naar de genetica gaat kijken heb je veel "genetisch misvormde" guppen. Opzich niet erg maar wel zijn deze guppen overgevoeliger voor waterveranderingen van het geringste soort. Deze misvorming komt door het doorkruizen van vader en dochter etc
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.