Steeds maar weer dode guppen in mijn Rio 125.

Blijf het raar vinden dat Arnold dat over die plant heeft gezegd want zo ken ik hem niet en hij weet beter volgens mij. Hij heeft heel lang bij Frits hier gewerkt zoals je vast wel weet:). Maar goed, foutje moet je maar denken.
 
Blijf het raar vinden dat Arnold dat over die plant heeft gezegd want zo ken ik hem niet en hij weet beter volgens mij. Hij heeft heel lang bij Frits hier gewerkt zoals je vast wel weet:). Maar goed, foutje moet je maar denken.

Deze zal snel verslijmen en dan moet hij toch de bak uit.
Maar swat, soms moet men zijn/haar gat verbranden en op de blaren zitten ;)
 
Ben ik nou Gek of geeft Arnold slecht advies ?
 
Laatst bewerkt:
Ik ken jullie niet dus durf het niet te zeggen ;) vind het alleen niet zo netjes dat je zijn naam zo openlijk post.
 
Je kan het ook gewoon bij de meneer van de LFS houden ;)
We kunnen er verder kort of lang over praten maar die plant zal uiteindelijk doodgaan in je bak want is voor de volle 100% zeker geen aquariumplant.
 
zullen we er lang over praten?
lijkt mij een leuk idee. Aquarium plant of niet het is een plant die tegen water kan. ik verwacht er ook wel iets van...
 
Ik had hier een tijdje terug een terrariumplant meegeleverd gekregen, maar ach ja, voor 2 à 3 euro ging ik wel niet terug moeilijk doen. ;)
Ze waren toen ook wel een fles profito vergeten bij te steken bij de bestelling, toen ik naar hun telefoneerde heb ik dat van de plant ook wel netjes vermeld en hebben ze hun verontschuldigingen aangeboden.
 
deze plant koste mij €4,95 als ik mij niet vergis.
Maar ik zal hem er eens over navragen, hoe zit zo iets!
 
Je kan de plant in een potje op de vensterbank zetten maar je kan ook proberen om te retourneren en je geld terug te krijgen idd.
 
is laten staan in het aquarium ook een optie, of gaat deze dan dood ?
 
Ik zie dat somber in en zou Arnold er gewoon mee confronteren. Hem kennende gaat dat wel goedkomen.
 
Ben ik nou Gek of geeft Arnold slecht advies ?


Ik ken hem niet als iemand die slechte adviezen geeft. Hoe dit zo is gekomen weet ik natuurlijk ook niet. Misschien een misverstand ergens ontstaan. Ik zou gewoon hem mee terug nemen en dan komt het vast wel goed. Je kan er uren over kletsen maar die plant gaat het in de bak niet reddenn:sorry:
 
ligt dat aan de plant of aan de voeding?
of hoe die gekweekt is...?
 
Het is een kamerplant Frits dus die is niet geschikt voor onderwater. Volgens mij lukt het je ook niet om een hond onderwater te laten leven. Misschien een botte vergelijking maar dat is het enige wat zo me te binnen schiet. Als kamerplanten ook allemaal in onze aquaria zouden kunnen dan hadden we nog veel meer keus:)
 
Frits,
Ik ben het met John eens hoor. Er is al meermaals gezegd dat die plant het niet zal redden, het is een kamerplant, en die hoort niet in je aquarium thuis.
 
Ben er ooit ingestonken door een fittonia te kopen.. Iedereen vond m prachtig.. Voor één maand..
 
Dan zal ik met Van Oosten hier in Assen eens goed overleggen.

Even terug te komen op mijn dode guppen...
vandaag is het rustig en tot 17u. nog geen dode gup gezien gelukkig.
Over 3 dagen filteren met activekool en dan moet het goed zijn lijkt me zo.

Furanol heeft dan zijn werk gedaan.
 
Terug
Bovenaan