Topicstarter
Topicstarter
ikbenFrits
Guest
- krommingen in de rug
- andere zwem eigenschappen
zet ik al apart.
- andere zwem eigenschappen
zet ik al apart.
het gaat er niet om of je gelijk hebt.Maargoed, ik zal wel niet meer gelijk hebben
Haha, zie ik heb geen gelijk! Wat een voorspelling van mij!
Dus nu beaam je toch dat er een probleem is?wat zijn je tips om het te voorkomen...?
NEE, volgens nickey zitten er allemaal misvormde en magere guppen in mijn bak.Dus nu beaam je toch dat er een probleem is?
Mag ik iedereen die hier een reactie heeft gegeven iig bedanken voor het heerlijke leesvoer. De zakken popcorn zijn niet aan te slepen voor dit topic...![]()
![]()
Geef liever tips om het te voorkomen...

oh wow, precies de reactie die wij net aan het schrijven waren: 24 pagina's en nog meer in andere topics teruglezen om alles wat er al is geschreven deze keer wel eens ter harte gaan nemen.Weet je wat? we zullen ze komen voederen, je water verversen, neen, we doen het anders, we komen gewoonweg alles bij je doen.
Na 24 pagina's durf je nog een grote mond open zetten.
Je moest je schamen, hoeveel tips allerhande zijn er hier wel niet gegeven? Letterlijk hebben we je de pap in de mond gegeven en nog durf jij zeggen
Geef liever tips om het te voorkomen
Begrijpen wie begrijpen kan.
Je ziet dat ze zich afzonderen, behalve in Frits z'n geval, die heeft veel die zich afzonderen. Dus lijkt het niet meer op afzonderen als je het nog snapt 😀
Ze eten niet meer, zwemmen raar, zijn de mager, niet mooi op kleur, vale kleuren, rare ontlasting, vervorming, uitpuilende ogen, rara punten op lijf, rare bobbels die er niet horen, een witte laag over de huid enzovoort...
Bedankt Nickey, maar mijn post was een linkje naar het antwoord voor Frits! 😀
ik hou niet zo van linkjes
en Bedankt maar weer!!!!!
wat voor plantjes wou je opsturen dan? Nickey?
dat lees ik net...voor een tientje intotaal zorg ik ervoor dat je planten krijgt thuis gestuurd, dit zullen vooral fijnbladige planten zijn voor jonge guppen.
dat lees ik net...
maar heb je een foto van die plantjes?
ik dacht dat ik mijn best al had gedaan.
een mosselplantje gekocht op jullie advies.
veel waterpest in mijn bak.
moet de bak nog voller met nog meer plantjes?
het is toch de bedoeling dat de planten Wel licht krijgen?Ik stop het eigelijk net zo vol tot een andere plant geen licht meer krijgt.
het is toch de bedoeling dat de planten Wel licht krijgen?
of zeg ik nu iets heel raars ?
iemand nog een advies?
Welkom!Ben ik weer!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.