Wat is er nieuw

Stelling van 7-9-2019 Op welke manier zijn nieuwe onervaren leden het best te informeren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum Startdatum
Schrijf de ultieme gids met de basis als begin en daarna steeds meer de diepte in tot in tot de laatste details 🤭

Schrijf de ultieme gids met de basis als begin en daarna steeds meer de diepte in tot in tot de laatste details 🤭

Dan zullen er in elk geval 4 of 5 geschreven moeten worden, want als mensen het ergens niet over eens zijn, dan is het wel elk klein detail in het (succesvol) houden van een aquarium.

Dan zullen er in elk geval 4 of 5 geschreven moeten worden, want als mensen het ergens niet over eens zijn, dan is het wel elk klein detail in het (succesvol) houden van een aquarium.
Of je geeft verschillende opties..

"Agree to disagree"

Makes life alot easier even with relationships

Multiple roads lead to rome,
Sometimes there is no "best" road
The point is you make it to rome

If you begrijp this

Laatst bewerkt:
Ze zeggen wel eens …. Informatie uit 1 bron is geen informatie.
Iedereen heeft eigen ideeën over bepaalde zaken.
Blijft dus altijd een lastig verhaal naar mijn idee.

Ze zeggen wel eens …. Informatie uit 1 bron is geen informatie.
Iedereen heeft eigen ideeën over bepaalde zaken.
Blijft dus altijd een lastig verhaal naar mijn idee.
Het blijft soms moeilijk om de andere kant van het verhaal te zien in een diskussie 😘

gelukkig is over alles al een hoop geschreven. Als starter zou ik aanraden een hoop te lezen maar dan ook begrijpen wat je leest.

gelukkig is over alles al een hoop geschreven. Als starter zou ik aanraden een hoop te lezen maar dan ook begrijpen wat je leest.
Iedereen is anders, denkt anders, leert anders, wil anders. Dat bedoel ik met when multiple roads lead to rome, there is no 1 road wich is the best for everybody. The point is.. you make it to rome. If you begrijp this..

maar je kon der ook een volwassen boek over lezen.

Ik als beginner heb eerst veel gelezen hier.
Van alle informatie haal ik er uit wat voor mij van toepassing zou zijn, het is natuurlijk allemaal afhankelijk van diverse zaken zoals bodem, licht, maat, plaats en ga zo maar door.
Heb nu wel op voorhand, ook doordat ik dat hier heb gelezen, een selectie gemaakt van de hoofdvissen die ik wil hebben, en aan de hand daarvan de bijvissen bepaald op basis van biotoop zodat de pH en temp identiek zijn.
Ook gedaan voor het plantenbestand wat ik aan wil schaffen.
Het is zeker zo 100 mensen 100 meningen, maar haal eruit wat voor jou van toepassing is denk ik.
Mijn bakje is nu gevuld, zodra kienhout verzadigd is gaan er planten in, en dan beetje bij beetje de vissen.

Lang verhaal kort, hoe help je de newbies, gewoon laten lezen en waar vragen komen proberen het de goede richting in te sturen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan