Stelling van 7-9-2019 Op welke manier zijn nieuwe onervaren leden het best te informeren?


Schrijf de ultieme gids met de basis als begin en daarna steeds meer de diepte in tot in tot de laatste details 🤭
 
Schrijf de ultieme gids met de basis als begin en daarna steeds meer de diepte in tot in tot de laatste details 🤭

Dan zullen er in elk geval 4 of 5 geschreven moeten worden, want als mensen het ergens niet over eens zijn, dan is het wel elk klein detail in het (succesvol) houden van een aquarium.
 
Dan zullen er in elk geval 4 of 5 geschreven moeten worden, want als mensen het ergens niet over eens zijn, dan is het wel elk klein detail in het (succesvol) houden van een aquarium.
Of je geeft verschillende opties..

"Agree to disagree"

Makes life alot easier even with relationships

Multiple roads lead to rome,
Sometimes there is no "best" road
The point is you make it to rome

If you begrijp this
 
Laatst bewerkt:
Ze zeggen wel eens …. Informatie uit 1 bron is geen informatie.
Iedereen heeft eigen ideeën over bepaalde zaken.
Blijft dus altijd een lastig verhaal naar mijn idee.
 
Ze zeggen wel eens …. Informatie uit 1 bron is geen informatie.
Iedereen heeft eigen ideeën over bepaalde zaken.
Blijft dus altijd een lastig verhaal naar mijn idee.
Het blijft soms moeilijk om de andere kant van het verhaal te zien in een diskussie 😘
 
gelukkig is over alles al een hoop geschreven. Als starter zou ik aanraden een hoop te lezen maar dan ook begrijpen wat je leest.
Iedereen is anders, denkt anders, leert anders, wil anders. Dat bedoel ik met when multiple roads lead to rome, there is no 1 road wich is the best for everybody. The point is.. you make it to rome. If you begrijp this..
 

Terug
Bovenaan