Tijd voor een (korte) update!
De Hemigrammus hyanuary zijn verhuisd. Van de 15 gekochte vond ik er nog 12 weer bij het uitvangen. Daarvoor in de plaats komen eind deze week op bestelling een 30-tal kleine Microdevaria kubotai (groene rasbora) maat S.
Ondertussen laten de citroengarnalen zich veel meer zien nu de groene neons er niet meer zijn. Blijkbaar werd er toch gejaagd ondanks dat ze alleen maar onder achterin de bak hingen.
Hopelijk laten ze zich niet al te veel intimideren door de (veel) kleiner Rasbora's.
En inmiddels heeft babycory nummer drie zich sinds een week of 3 gemeld. We hebben hem 'Grogu' gedoopt, naar de echte naam van 'Baby Yoda'. De oudere twee baby's Nemo en Dory zijn inmiddels al 3 c. Grogu is nu op zijn beurt zo groot als een volwassen garnaal, maar laat zich (zeker sinds ik toch weer de uitstroom van mijn filter een beetje zachter heb gezet) gewoon vooraan zien en eet mee met de groten als ik ze om de dag Tabimin voer.
En nog steeds hoop ik dat ik eind dit jaar een grotere bak heb, al zal dat uiteindelijk maximaal 100cm worden (en zeer waarschijnlijk een witte Eheim Vivaline).