Superfish Home 60 van peterdenhaag53


kijk een lekker haags bakkie. daar hou ik van ;)
 
Enorm mooi groen hoor! ;)
 
Bedankt beter, ga profito halen. Net even wat extra.

@smartduck, Ik heb zo'n setje een columbo diffusor, was toen 7 tientjes. Maar had nog geen drukregelaar erop dus dat ding stond 24/7 aan. Heb 2 cilinders van 96 gram versleten in een tijdsbestek van 4 maanden. Die cilinders zijn 20 euro per stuk dus werd me wat te duur. Ik zou ze anders wel willen bijvullen maar zou niet weten waar ik dat kan doen. Woon in Friesland.

Dus lang verhaal kort, ik heb hem netjes opgeborgen in de kast. De plantengroei is flink gestagneerd maar doen het allemaal goed op de drijfplanten na.
 
beter = peter hehe
 
Na schoonmaken gisteren.


20160619_222346_zps1sjdhs6g.jpg
 
Dan hebben we het over een serieuze plantenbak. :)
 
Dank jullie.
De pandaatjes laten zich nu ook steeds zien.
 
Mooie plantenbak. Zeker een zoekplaatje. Wel handig dat de vissen naar de ruit komen!
 
Eerst wat voer erin en dan de foto maken Marcel ;)
 
Mooie plantenbak hoor en daar kunnen de bewoners heerlijk verstoppertje spelen ;)
 
Ze zijn er uren zoet mee C�dric ;)
 
Lekker groen een echte jungle mooi hoor
 
Lekker groen bakje, mooi hoor!
 
Heb je daar ook co2 op zitten Peter?
 
Nee, John.
1 ml Easy Carbo per dag en eens in de week All-in-one van PlantedBox.
 
peterdenhaag53 zei:
Nee, John.
1 ml Easy Carbo per dag en eens in de week All-in-one van PlantedBox.
En eens in de maand gefilterd snijbloemenwater dacht ik :juggle:
 
Hahaha......da's het geheim, Ton ;)
 
Dat water van de bloemen zal dan wel zo n mooie groene bak als resultaat geven ;).
 
Mooie bak!
Ik overweeg ook een home 60 of de 80.
bevalt de bak je?
en is het filter eventueel makkelijk te verwijderen? Want die neemt zoveel plek in, zou graag een externe nemen.

vr.gr.
 
Dit bakje bevalt mij prima.
Geen idee of het filterhuis er makkelijk uit te halen is. Heb er geen hinder van. Staat Vallisneria voor.
Als je je eraan ergert of het ruimtebeperkend vindt, zou ik voor een ander bakje gaan.
 
Ik heb het destijds wel bekeken maar niet echt geprobeerd om hem te verwijderen. Echt mooi vond ik het dan ook niet maar ik wilde verder niks slopen. Op zich zijn het hele leuke bakken verder.
 
Stanley mesje erachter en bak is er met nog geen 5 minuten uit, bak zit maar met 2 strepen kit vast.
 

Terug
Bovenaan