Het gebeurt ons allemaal - gelukkig zijn de fouten die we maken ook leerpunten toch? Een tweede keer zal het je niet zomaar weer gebeuren.Dankje Nicole,ja dat was gewoon mijn eigen domme schuld want de bak was niet eerst ingedraaid en heb een tijdje te weinig ververst dus vandaar.
Is weer allemaal goedgekomen gelukkig idd.
😉 heb daarvoor altijd netjes de bakjes laten indraaien maar was nu een beetje gemakzucht oid.Gelukkig zijn garnalen vaak dol op een bende en ruimen het weer netjes op 🙂dus was een bende.
Graag gedaan John en naar die ene speciale met 3 kleuren garnaal ben ik super super super benieuwd naar.Mercikes Johnny.
Vrouwlief hier gisteravond aan het werk gezet om uit te selecteren en kreeg een berichtje toen ik in de kroeg zat dat ze een garnaal met blauwe kop,zwart streepje en voor de rest helemaal wit had gezien.
Helaas lukte een foto niet dus is nog een verrassing.
Jupiler Mannen weten waarom.Dankje Sanneke,ik vind ze ook super.
Is wel grappig eigenlijk,net als die rode met zwarte kop op de foto vind ik zelf helemaal super maar is een exemplaar die bij een echte kweker als eerste uit de bak gemikt wordt bv.
Heb de garnaal zelf nog steeds niet gezien Johnny,was misschien wel een leugen om mij naar huis te lokken bedenk ik me net! 😉
Was geen Heineken maar Jupiler toevallig.
en kreeg een berichtje toen ik in de kroeg zat
Problemen zijn er om opgelost te worden he John & John letterlijk en figuurlijk dan das een doordenkertje hahahaha.Ja dat is vragen om problemen he😀😀

Als je de foto's upload, en dan klikt op ''Volledig afbeelding'', komt ie in het groot staan 😉Waarom nou weer zo klein?![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.