Ductape langs de onderkant, zo werk je de glasranden ook uit het zichtBest lastig om dit gewoon maar te laten gaan haha...
Bekijk bijlage 396467
Ductape langs de onderkant, zo werk je de glasranden ook uit het zichtBest lastig om dit gewoon maar te laten gaan haha...
Bekijk bijlage 396467
Mooi he hoe de natuur langzaam van een steriele bak water langzaam een ecosysteem maakt.
Vermoed dat dit anaerobe denitrificerende bacteriën zijn die aan het groeien zijn.
Die zetten nitraat om in zuurstof en stikstofgas.
Voor de slechte dingen is je bak nog wat te jong.
Hoe staat het nu met je waterwaardes (nh3/4, no2 en no3)?
Snap dat dit het oplost door t niet meer te zien, echter bij mijn bak vindt ik dit niet echt mooi staan...Ductape langs de onderkant, zo werk je de glasranden ook uit het zicht
Was een grapjeSnap dat dit het oplost door t niet meer te zien, echter bij mijn bak vindt ik dit niet echt mooi staan...
Er zitten her en der wel voedigscapsules in de bodem maar meer omdat ze ook op de plekken staan waar de eleocharis montevidensis hebben gestaan.
Echter zijn de vallisneria geleverd haast zonder wortels dus alles drijft elke ochtend en middag boven in de bak, dus kan alles 3x per dag terug plaatsen....
Heeft iemand hier nog een mening of idee over?Stomme vraag mischien maar kan je ook van te weinig licht last van algen krijgen?
Omdat er minder groei is van de planten hierdoor terwijl er andere stoffen door de algen worden gebruikt?
Ik heb mij chihiros B nu op zonsopkomst van 1 uur van 15:30 tot 16:30 dan brandt hij op 28% tot 20:45 en dan 1 uur zonsondergang tot 21:45 dan is het weer 0%
En ik vraag me af of de lamp niet te zwak staat afgesteld om goede groei van de planten kan bevorderen..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.