Crash Cowboy
Well-known member
Totaaltje:
Nou, dat valt heel erg mee. Het is soms zelfs een beetje saai, haha !C�dric Vleminckx zei:Geweldig, het onderhouden hiervan is toch niet makkelijk?
Dat zei ik. 🙂C�dric Vleminckx zei:Zo zit dat 😉
Maar met de waterwaardes is dit ook zo, bij een grotere bak is dit altijd makkelijker onder controle te houden dan bij een kleine bak.
Crash Cowboy zei:Dat zei ik. 🙂C�dric Vleminckx zei:Zo zit dat 😉
Maar met de waterwaardes is dit ook zo, bij een grotere bak is dit altijd makkelijker onder controle te houden dan bij een kleine bak.
Haha ! Nou, bedankt voor de tip. 😉C�dric Vleminckx zei:Crash Cowboy zei:Dat zei ik. 🙂C�dric Vleminckx zei:Zo zit dat 😉
Ow ja, da's waar. 😉 Sorry.
Ik heb het een beetje herschreven 😉
Crash Cowboy zei:Haha ! Nou, bedankt voor de tip. 😉C�dric Vleminckx zei:Crash Cowboy zei:Dat zei ik. 🙂C�dric Vleminckx zei:Zo zit dat 😉
Hihi kalm maar hoor ... Dit is een vrij forum. Altijd leuk als iemand iets post ! Maar als je terug leest in mijn fotoalbum (dat zijn w�l 53 pags) dan lijkt me mijn aanpak vrij helder ! Je kan dan ook lezen hoe ik de waterwaarden constant hou bijvoorbeeld.C�dric Vleminckx zei:Crash Cowboy zei:Haha ! Nou, bedankt voor de tip. 😉C�dric Vleminckx zei:Crash Cowboy zei:Dat zei ik. 🙂C�dric Vleminckx zei:Zo zit dat 😉
Haha, nee, ook zo weer iet bedoeld, ik heb het gewoon op een andere manier geschreven.
Maar ja, het staat er nu en ik hoop dat iedereen het begrijpt 😉 , normaal zou het nu toch vanzelf moeten gaan, het staat er twee keer 😉
Dat hoop ik ook !TonHageraats zei:Het blijft een mooie bak![]()
Leuke gitaar overigens ben benieuwd of het helemaal gaat lukken, succes

Dank je ! Er zitten hier en daar wat aandachtspuntjes in ... Zo heeft bijvoorbeeld de volle bos Cryptocoryne van de bak wel in het midden hele lange stelen gekregen door lichtgebrek denk ik. Komt wel weer goed.peterdenhaag53 zei:Mooi zo weer na het snoeien!
Haha ja, ��ntje !TonHageraats zei:En heeft Patty de slakjes gelijk meegenomen?
Crash Cowboy zei:De plantjes zijn bijna allemaal weer weg. Dank je voor het ophalen Patty, en voor de lekkere biertjes ! En succes met jullie 27 (!) bakkies !
Alex, die van jou stuur in maandag op.
Patty zat naar mijn bak te kijken, en zag ineens enkele Posthoornslakken. Nog nooit gezien, en geen idee waar ze vandaan komen ! Tot nu toe had ik alleen maar Poelslakjes.

Haha en jij hebt al drie meter tien ! Da's twee keer zo lang als ik ! Maar idd: imposant is het wel, die Amano bak ... Net als al zijn andere trouwens.lombok zei:Als je dit ziet dan zijn wij met z'n allen een stelletje koekenbakkers.
Komt geen einde aan en allemaal even mooi.![]()
Dank je !Leopard zei:Net 'even' je hele gitaar draadje doorgelezen. Ziet er erg goed uit. Ik denk dat ik de lassen lekker zou laten zitten en niet gladmaken. Geeft net weer een wat ruiger uiterlijk. Ik ben benieuwd hoe die straks klinkt en voelt.
Je aqua staat er zoals altijd ook weer top bij.
Rock on!
Leopard
Ik denk dat het 'opdelen' van het aquarium in twee 'eilanden' die op een 'strand' staan wat meer structuur en rust, maar ook wat meer spanning, geeft. Ik ga er binnenkort mee aan de slag. En ik heb het niet zelf verzonnen hoor; in sommige Amano tanks zie je het zelfde. Hieronder ��n van de Sumida aquariums bijvoorbeeld:Feiko zei:Hele mooie bak! Lekker groen! hou ik van! Mooi verdeeld ook! Oh, en zandstrand geeft in mijn optiek een extra dimensie aan je bak, doen dus! ...mits je geen grote garnalen hebt... zoals ik... 🙁
Crash Cowboy zei:...er zitten volgens mij nog een stuk of zeven Japonica's in mijn bak...
...Ik vind echter nooit dode vissen. Maar: er zijn veel schuilplekken in de Jungle !
Klopt. Maar ik vraag me wel af waar die Tetra's gebleven zijn. 10 minder is best veel.Geert80 zei:Crash Cowboy zei:...er zitten volgens mij nog een stuk of zeven Japonica's in mijn bak...
...Ik vind echter nooit dode vissen. Maar: er zijn veel schuilplekken in de Jungle !
Nou dat is niet zo vreemd hoor. 7 Japonica's maken in minder dan een dag korte metten met een dode kardinaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.