Dat gezeur met die laadkabels is waardeloos
Ik wacht nog op een aqua volledig op batterij.
Wel eentje die forever mee gaat.
Beetje kort door de bocht.Wat bedoel je met wettelijk in de grijze of zwarte zone? In Nederland heb je maar één instantie die bepaald of je een bedrijf bent of niet.....de belastingdienst. Dat ben je wel of je bent het niet....daar zit niet veel grijs tussen.
Ga je nu echt verwachten dat een LFS iemand aankopen van vissen gaat afraden? 10% zal dit doen, de rest denkt aan omzet en winst, en dat is niet echt abnormaal.
Als je dit doortrekt, dan moet je McDonalds vragen om geen dubbele bigmac te verkopen aan mensen met een BMI van boven de 30, dan moet je de autoverkoper vragen om geen auto's met meer dan 100pk te verkopen aan -21 jarigen, de supermarkt om geen chips te verkopen aan dikkerdjes, geen alcohol aan verslaafden, de banken geen krediet aan mensen die het amper kunnen betalen etc etc
Dat is een utopie.
Als je helemaal consequent bent, dat zou je import van vissen uit de EU moeten verbieden omwille van de hoge sterfte onderweg, maar dat zal ook nooit gebeuren.
Zie het niet gebeuren dat we met ze alle electrisch gaan rijden nee.Gaat toch gebeuren!
Ik zie het wel gebeuren met auto's.Zie het niet gebeuren dat we met ze alle electrisch gaan rijden nee.
Hoe gaat ons stroomnet om met ladende autos?
Al die boomknuffelaars janken om uitstoot en co2. Maar wat als een elektrische auto total los is. Afvoer van batterijen en het maken van een accu?
Zal niet haalbaar zíjn
lolHet beweegt 😉
Zijn die eetbaar dan?
😉zodra dieren bewust misvormd gekweekt worden zou het verboden moeten worden , geld voor alle dieren , honden die inderdaad bijna geen adem meer kunnen halen of vissen die niet meer kunnen zwemmen is in mijn ogen exact het zelfde en zou verboden moeten zijn
Ik begrijp dat je het niet eens bent met mensen die alleen fokken om winst te maken, maar ik vind dit wel een erg krachtige veroordeling. Ik snap je gevoelens, maar vind je toon iets te ver gaan. Letterlijk heb je het hier over het uitvoeren van de doodstraf als iemand dieren fokt om winst te maken. " Gajes" betekent: " tuig, crimineel", maar helaas zijn er in onze wereld velen die dit legaal doen. En ook zijn er in sommige landen mensen die dieren in het wild vangen ( allerlei soorten, dus ook vissen), en doorverkopen aan handelaren om gewoon een extraatje te verdienen. Want ze krijgen te weinig voor hun gewone werk, worden uitgebuit of bewust arm gehouden. Ook dat komt voor. Zolang de sociale ongelijkheid op de wereld niet verdwenen is ( en die wordt alleen maar groter), zal dit probleem blijven, ben ik bang.die broodfokkers zouden ze allemaal op moeten hangen , wat een gajes is dat ,
ja , dat is ook het grootste probleem denk ikTja.... als je de broodfokkers zo hard veroordeelt, dan kan je je ook af vragen of we als klanten van de broodfok niet mee schuldig zijn.
Als ik op marktplaats zie dat ik 50 kardinalen kan kopen voor 30€ of zo.... dan weet je het wel....
Maar we moeten voorzichtig zijn hier.... er zitten er hier ook die heel regelmatig verkopen, en waarvan je je kan af vragen of ze alle wetten volgen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.