Tirroj
Well-known member
- Lid geworden
- 9 oktober 2021
- Leeftijd
- 45
Thnks!Grappig dat je ze ook een naam hebt gegeven. Mooie foto overigens.
Haha ja met dank aan de kids… deze konden ze uit elkaar houden 😉
Thnks!Grappig dat je ze ook een naam hebt gegeven. Mooie foto overigens.
Thnks Ed.Super gaaf Jorrit, heel mooi dat alles weer goed gaat 👍. Ff een vraagje; wat voor plant heb jij links achterin staan? Een soort Crypto? Vind deze er erg mooi uitspringen namelijk.
Gr. Ed
Thnks! Mooi compliment.Prachtig!! Ik vind dat je aquarium als totaal plaatje (inrichting) echt een bepaalde rust uitstraalt, alsof alles mooi in balans is.
Ervaar je de roodkopzalmen als drukke vissen, of valt dat wel mee?
dank je wel 😄Ziet er gaaf uit Jorrit.
Thanks!prachtige bak!
hoe groot zijn de Heros nu? nog klein lijkt me
Met mooi hout en hoge stukken en wellicht hangende wortel hout hebben Manen het ook top.Weer eens een update met foto.
Nu 14 redbacks. 5 severum red spot. Pakweg 45 roodkop zalmpjes .. 14 corydoras sterbai. L200, L081, ancistrus red.
De Severums vreten best aan de planten. Merk dat ik dat lastiger vind dan ik dacht. Ook omdat de planten zorgen voor mooi territorium voor de manen.
Nu denk ik erover de severums te vervangen voor andere iets grotere soort. Of ga ik de planten langzaam vervangen door meer hout en steen? Twijfel dus. De manen hebben territorium nodig waar de planten aan bijdragen… Dus ff aan het zoeken naar welke stap ik zal nemen.
Bekijk bijlage 346855
Met mooi hout en hoge stukken en wellicht hangende wortel hout hebben Manen het ook top.
Just saying 😉
Bijzondere soort trouwens, de brilvis?!Weer eens een update met foto.
Nu 14 redbacks. 5 severum red spot. Pakweg 45 roodkop zalmpjes .. 14 corydoras sterbai. L200, L081, ancistrus red.
De Severums vreten best aan de planten. Merk dat ik dat lastiger vind dan ik dacht. Ook omdat de planten zorgen voor mooi territorium voor de manen.
Nu denk ik erover de severums te vervangen voor andere iets grotere soort. Of ga ik de planten langzaam vervangen door meer hout en steen? Twijfel dus. De manen hebben territorium nodig waar de planten aan bijdragen… Dus ff aan het zoeken naar welke stap ik zal nemen.
Bekijk bijlage 346855
😂…. Heel zeldzaam idd … mooi exemplaar.Bijzondere soort trouwens, de brilvis?!
Thnks. Dank voor je advies. Doe ik zeker 👍prachtige bak.
Die heros zou ik laten tot er een bewezen koppel is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.