michelle1
Well-known member
- Lid geworden
- 31 december 2015
Thnks. Ja ik ook haha..... Mijn ervaring hierin is dat hetgeen je in je hoofd hebt er meestal ander uit komt te zien in de praktijk.Heel gaaf, ben benieuwd wat je ervan gaat maken eenmaal ingericht!
Goeie vraag. Ik realiseer me de voordelen hiervan. Echter door een aantal factoren (Nooit eerder mee gewerkt, twijfel over de ruimte ervoor, warmte verlies) voor nu de keuze potfilters gemaakt.Waarom geen bioloog?
Was dit de showbak bij VKC?Even de lampen getest. Dit is op 50 %... dus dat zit wel goed qua sterkte als er straks enkele planten in komen....
Bekijk bijlage 333898
Klopt 😄… goed gezienWas dit de showbak bij VKC?
dank je wel! En dan zowel bij de wortels als in het water?Mooi ingericht en ik zou direct starten met voeding.
Ja lekker is dat… altijd goed teken hahamooi dat je NH3, NO2 EN NO3 meet
het proces is gaande 😛
Dank je wel.Mooi hoor 🙂 Draai je aan beide kanten een biomaster? Welk model heb je, en ben je tevreden over de outflow op 2 meter?
Dank je wel.
Ik heb nu een filter. De biomaster 850. Ik ben zeker tevreden. Ook het lucht euvel wat speelt bij de modellen heb ik geen last van. De flow is prima vind ik. Nu dan. Als ie dichtslibt weet ik niet wat het doet. De planten in heel de bak bewegen wel. Vuil blaast ie nu tot halverwege in hoekjes. Dus voldoende. Een tweede filter is wel handig dan denk ik.
Er komt dus een tweede naast. Ik dacht aanvankelijk ander merk te nemen. Maar denk nu gewoon een tweede 850.
Enige wat ik nu merk is dat ik het meegeleverde filtermateriaal van oase minder vind. Ik ga dit op termijn aanpassen naar meer biologisch materiaal.
Ok. Die flow is wel een ding idd. De slangmaat van de fx 6 is toch geen 16-22? Dat zou een dealbreaker zijn voor mij.Fijn dat je geen gedoe met lucht hebt, ik heb het wel gehad met de 850 maar is mettertijd beter geworden, nu hoor ik hem af en toe nog iets, maar niet vaak meer. Verder vind ik het een heel prettig filter, weinig geluid maar vond persoonlijk de flow wel enigszins onder de maat op mn 200, aan de andere kant staat een fx6 en dat is wel een flink verschil. Maar goed, hangt ook heel erg af van je vissenbestand natuurlijk 🙂
Ok. Die flow is wel een ding idd. De slangmaat van de fx 6 is toch geen 16-22? Dat zou een dealbreaker zijn voor mij.
1” is de fx6Ok. Die flow is wel een ding idd. De slangmaat van de fx 6 is toch geen 16-22? Dat zou een dealbreaker zijn voor mij.
Ah kijk haha…1” is de fx6
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.