Vivarium 21


Tja dat klopt deels wel en het is een van de nuttige dingen die ik van jouw heb geleerd:DD. Jij vertelde me toch maak je niet druk en delegeren is een kunst:pp
Je bent wel een voorbeeld student. Dat moet ik er wel bij zeggen. Je pakt dingen redelijk snel op als een luie donder.
 
Maar hoe dan ook ben ik wel bereidt om mijn kaart te doneren. 12.50 kwijtschelden kan ik zeker mee leven. En voor Vivarium is het wel heel wat geld, aangezien ze het hard nodig hebben.

Dus mijn advies, willen we de kans vergroten dat we volgend jaar mits het corona het toe laat weer een editie wel door kan gaan dmv de donaties, zou ik dat ten zeerste aanbevelen.

Uiteraard mits je het kan missen (maar aangezien je het toch al betaald had, zou ik mij daar niet druk om maken)
Ik weet dat dit een gevaarlijk uitspraak is. Maar alsnog think about it.

Je was het al wel kwijt als het wel door ging. Dus je kan het wel missen iig 😉 maar dat is mijn advies, doe er je voordeel mee.

frank visser judge GIF by SBS6
 
Maar hoe dan ook ben ik wel bereidt om mijn kaart te doneren. 12.50 kwijtschelden kan ik zeker mee leven. En voor Vivarium is het wel heel wat geld, aangezien ze het hard nodig hebben.

Dus mijn advies, willen we de kans vergroten dat we volgend jaar mits het corona het toe laat weer een editie wel door kan gaan dmv de donaties, zou ik dat ten zeerste aanbevelen.

Uiteraard mits je het kan missen (maar aangezien je het toch al betaald had, zou ik mij daar niet druk om maken)
Ik weet dat dit een gevaarlijk uitspraak is. Maar alsnog think about it.

Je was het al wel kwijt als het wel door ging. Dus je kan het wel missen iig 😉 maar dat is mijn advies, doe er je voordeel mee.

frank visser judge GIF by SBS6
Ik doneer ook al mijn vier kaarten. Precies wat je zegt: ik had het geld toch al uitgegeven.
 
Maar hoe dan ook ben ik wel bereidt om mijn kaart te doneren. 12.50 kwijtschelden kan ik zeker mee leven. En voor Vivarium is het wel heel wat geld, aangezien ze het hard nodig hebben.

Dus mijn advies, willen we de kans vergroten dat we volgend jaar mits het corona het toe laat weer een editie wel door kan gaan dmv de donaties, zou ik dat ten zeerste aanbevelen.

Uiteraard mits je het kan missen (maar aangezien je het toch al betaald had, zou ik mij daar niet druk om maken)
Ik weet dat dit een gevaarlijk uitspraak is. Maar alsnog think about it.

Je was het al wel kwijt als het wel door ging. Dus je kan het wel missen iig 😉 maar dat is mijn advies, doe er je voordeel mee.

frank visser judge GIF by SBS6
eigenlijk is het zelfs een besparing , want je ging je daar toch verschrikkelijk laten gaan met inkopen die je nu niet kan doen :unsure::oops:
 
eigenlijk is het zelfs een besparing , want je ging je daar toch verschrikkelijk laten gaan met inkopen die je nu niet kan doen :unsure::oops:
Eens. Maar zover wou ik niet gaan uiteraard maar ging mij meer om de kaartjes.
 
want je ging je daar toch verschrikkelijk laten gaan met inkopen die je nu niet kan doen
Dat gaat voor Liran niet op want zn vriendin heeft de pinpas en beheert de financien. Als hij zich goed zou hebben gedragen zou hij wel na afloop een softijsje krijgen;)
 
Groot gelijk hoor. Ik gun ze het bedrag van het kaartje ook. Ontzettend zuur dat het WEER niet door kan gaan, na maanden van voorbereiding. :-/

Ik snap ergens heus wel dat het kabinet iets moet doen, en dat ze de klappen van de maatregelen over meerdere partijen willen verdelen om enigszins draagvlak te houden. Maar het is en blijft wispelturig beleid, met veel economische schade tot gevolg.... en veel verspilde tijd en moeite....
 
Dat gaat voor Liran niet op want zn vriendin heeft de pinpas en beheert de financien. Als hij zich goed zou hebben gedragen zou hij wel na afloop een softijsje krijgen;)
Ik moest wel 3 maanden stofzuigen elke dag dweilen en koken voor de vrouw voordat ik überhaupt kaarten mocht kopen.

Zo zie je maar weer hoe moedig ik ben om de kaarten te doneren 😉
 
Groot gelijk hoor. Ik gun ze het bedrag van het kaartje ook. Ontzettend zuur dat het WEER niet door kan gaan, na maanden van voorbereiding. :-/

Ik snap ergens heus wel dat het kabinet iets moet doen, en dat ze de klappen van de maatregelen over meerdere partijen willen verdelen om enigszins draagvlak te houden. Maar het is en blijft wispelturig beleid, met veel economische schade tot gevolg.... en veel verspilde tijd en moeite....
Laat staan van de winkels die vis inkopen, in quarantaine zetten om daar voldoende vis mee te kunnen nemen. Zit je dan met al je (extra) vissen die je maar even moet kunnen verkopen
 
we hadden in 2020 3 kaartjes gekocht voor Guus Meeuwis in Eindhoven. Ging toen niet door, kaarten omgewisseld naar 26november in Ahoy. Gaat ook niet door. Na de Persco een mailtje dat het volledige bedrag wordt teruggestort. En dat we evt. Kaartjes konden kopen voor 2022. Dat doen we toch maar niet. Eerst maar eens kijken hoe alles zich ontwikkelt.
 
Heren en dames, ik vind het tof dat jullie dezelfde mening delen!

12.50 eu is voor vele denk ik niet het einde van de wereld. En voor vivarium is het natuurlijk een klein bedrag. Maar als meer mensen dit doen. Geeft het voor hun een kleinigheid van het gemaakte kosten. Maar laat wel weer zien aan ze dat we ze niet laten zitten.
En dat de kans er groot is dat ze dan volgend jaar wel weer doorzetten. Weer de MITS corona het toelaat.

Super allen!
 
Ik las net een bericht op de facebook pagina van Gersen Raalte, ivm niet doorgaan Vivarium organiseren ze een aquariumweekend in het weekend van 26 tm 28 november. Dus voor mensen die toch een beetje een aquarium gerelateerd uitje willen of een rondje wil doen…
 

Terug
Bovenaan