Vivarium 21


Gaat het niet door dan is dat heel jammer.
Gaat het wel door en had ik geen kaartje was er de kans geweest dat ik niet binnen kon komen, dat zou ik ook erg jammer vinden.
Kaartjes zijn nu ook niet zo duur dat het het einde van de wereld betekent.
Dus, we wachten het maar rustig af.
 
Gaat het niet door dan is dat heel jammer.
Gaat het wel door en had ik geen kaartje was er de kans geweest dat ik niet binnen kon komen, dat zou ik ook erg jammer vinden.
Kaartjes zijn nu ook niet zo duur dat het het einde van de wereld betekent.
Dus, we wachten het maar rustig af.
Als het niet door gaat. Dan ga ik naar autotron om te demonstreren. Aangezien je tegen alles kan demonstreren dan doe ik dat ook maar.

Bordje mee. Met erop ik wil mij 12.50 euro nu terug. Of een feest bij John! Eitherway !
 
Ach heren de ene dag een kroket en de andere dag een andere snack dus het zijn niet alleen kroketten hoor:deal:
 
Ondertussen bij John op zijn boord
16363026162231983700489028270214.jpg
 
Meer in het algemeen. Dat men over het algemeen te bang is of de dingen teveel overdenkt. Ik bedoel.. wat kan er gebeuren?

Dat het niet door gaat.. Oké en dan? Vergaat dan de wereld of wat? 🤣 Kaarten zijn dan wel voor volgend jaar geldig. Jammer dat wanneer het wel gewoon door gaat en dat men zich weken van te voren opvreet met gedachten 'what if'.

En even een disclaimer/nuancering:
Kan me wel indenken dat mensen het misschien niet veilig vinden en daarom sowieso niet gaan.

Een dergelijk evenement gaat een heel stuk verder dan wat kaartverkoop natuurlijk, dat is vooral vanuit de consumentenkant gedacht.

Standhouders (die wellicht ook massaal producten/vissen hebben ingekocht), drukwerk, vergunningen , zaal reservering, veiligheidscontroles, ingehuurde standbouwers, uren die je erin steekt,… en zo kan ik denk ik nog wel even doorgaan.
 
Laatst bewerkt:
Een dergelijk evenement gaat een heel stuk verder dan wat kaartverkoop natuurlijk, dat is vooral vanuit de consumentenkant gedacht.

Standhouders (die wellicht ook massaal producten/vissen hebben ingekocht), drukwerk, vergunningen , zaal reservering, veiligheidscontroles, ingehuurde standbouwers, uren die je erin steekt,… en zo kan ik denk ik nog wel even doorgaan.
Dat snap ik.

Mijn reactie was ook geschreven vanuit mijn eigen oogpunt als consument :)
 
Een dergelijk evenement gaat een heel stuk verder dan wat kaartverkoop natuurlijk, dat is vooral vanuit de consumentenkant gedacht.

Standhouders (die wellicht ook massaal producten/vissen hebben ingekocht), drukwerk, vergunningen , zaal reservering, veiligheidscontroles, ingehuurde standbouwers, uren die je erin steekt,… en zo kan ik denk ik nog wel even doorgaan.
Als je dan de tijd vult tot aan het vivarium met opsommen... Gaat voor ons de tijd wat sneller :pp

Hoop dat het door kan gaan maar we zullen zien, kan zomaar weer veranderen zagen we ook vorig jaar vlak voor de kerst
 
Yup, ik las het ook net:( mmm ff ‘fingers crossed’. Zou echt ronduit balen zijn als het niet doorgaat:(
 
Kunnen alleen maar afwachten. Het zou voor de organisatie een harde klap zijn mocht het inderdaad niet door mogen gaan, alle kosten zijn al gemaakt.
Ik hoop dat ze dat kunnen opvangen.
 
Ik denk dat we vanavond wel het hele verhaal horen. De lekken zijn tot nu toe niet erg duidelijk met betrekking tot evenementen, al vrees ik het ergste.
 
ik denk dat met een lockdown juist de evenementen niet doorgaan want dan heb je alsnog veel mensen op een kluitje. De groeps grote thuis is ook max 4 las ik.
Als voetbal wordt stilgelegd dan de evenementen ook neem ik aan.
 
Vivarium 2021 kunnen we spreekwoordelijk wel op onze buik schrijven.
Groepsgrootte zal beperkt gaan worden tot tienstallen (of heel optimistisch honderden) mensen, maar dat zal helaas niet genoeg zijn voor een beurs.
 
Daar ben ik ook bang voor Joost want anders zou bij het betaald voetbal ook publiek mogen en dat is ook verboden.
 

Terug
Bovenaan