Allemaal in een rolstoel zou een oplossing zijn dan toch😉Jullie lezen het belangrijkste niet.
Zitplaatsen!
Allemaal in een rolstoel zou een oplossing zijn dan toch😉Jullie lezen het belangrijkste niet.
Zitplaatsen!
Nouja, doorstroom locatie... Maar omdat ze dus workshops en horeca hebben maximaal 1250 man.Jullie lezen het belangrijkste niet.
Zitplaatsen!
Hopelijk niet de doodsteek voor ze.Wat een strop zal het voor ze zijn!
Hopelijk niet de doodsteek voor ze.
Allemaal ons kaartje doneren? Weet niet of het helpt maar een mooie geste lijkt me (zolang je het kunt betalen)Denk dat dit nog de belangrijkste vraag zal gaan zijn.
Bedoel eigenlijk om het reeds gekochte kaartje en de waarde die hieraan vast hangt aan de organisatie te schenken en dan voor 2022 een nieuw kaartje te kopen.Leuk idee maar goed die een kaartje hebben kunnen in 2022 heen dus van die bezoekers zijn ze al zeker.
Er is een apart topic voor waar diverse winkels staan. Of even een eigen draadje aanmakenWegens het feit dat vivarium 2021 weer niet door kan gaan jammer genoeg... willen wij (@joentje015 ) toch een uitstapje hebben, wat zijn winkels in NL/BE die de moeite waard zijn om te bezoeken?!
Eigen topic kan het beste in de babbel omdat het genoemde topic meer voor een review is bedoeld😉Er is een apart topic voor waar diverse winkels staan. Of even een eigen draadje aanmaken
https://aquaforum.nl/forums/aquariumspeciaalzaken-en-webwinkels.28/
Ik dacht dat aquariumgek daar in de buurt zit. En die heeft dat weekend acties.Wegens het feit dat vivarium 2021 weer niet door kan gaan jammer genoeg... willen wij (@joentje015 ) toch een uitstapje hebben, wat zijn winkels in NL/BE die de moeite waard zijn om te bezoeken?!
Snap ik, maar daar kan hij wellicht tussenkijken naar goeie reviews wat hem zelf leuk lijktEigen topic kan het beste in de babbel omdat het genoemde topic meer voor een review is bedoeld😉
O ja dat klopt ook hoor en ik had even niet door dat je dat zo bedoelde Mike.Snap ik, maar daar kan hij wellicht tussenkijken naar goeie reviews wat hem zelf leuk lijkt
Dat is voor velen niet naast de deur denk ik.Aqua Expo in Dortmund
Vanuit Groningen scheelt het niet zo veel 😉Dat is voor velen niet naast de deur denk ik.
Nou ik zal je zeggen dat ik niet weet waar het ligt en voor mij is het op de fiets net iets te ver denk ikVanuit Groningen scheelt het niet zo veel 😉
Huh, waar gaat dit over?is alemaal voor de veilig heid is nie erg alles kapot
is alemaal voor de veilig heid is nie erg alles kapot
Hij bedoelt dat de overheid in zijn alwetendheid alles om zeep helpt qua evenementen horeca en alles wat er om heen hangtHuh, waar gaat dit over?
O op die manier, ik snapte hem niet omdat de laatste posten over de donaties gingen.Hij bedoelt dat de overheid in zijn alwetendheid alles om zeep helpt qua evenementen horeca en alles wat er om heen hangt
dit terwijl de opgelegde maatregelen een schijn oplossing is en blijft.
Ik kan me heel goed voorstellen dat de mensen die het gebeuren opzetten zich inmiddels achter de oren krabben wat heeft het allemaal voor zin om nog iets te organiseren.O op die manier, ik snapte hem niet omdat de laatste posten over de donaties gingen.
Nou jouw toekomst is niet zo lastig. Zal niet veel anders zijn dan nu. Lui zijn achter je pc. En met pijn en moeite naar LFS om wat voer te halen 😉Tja wat de toekomst gaat brengen weten we niet en dat is maar goed ook denk ik want hoop doet leven.
Tja dat klopt deels wel en het is een van de nuttige dingen die ik van jouw heb geleerdNou jouw toekomst is niet zo lastig. Zal niet veel anders zijn dan nu. Lui zijn achter je pc. En met pijn en moeite naar LFS om wat voer te halen 😉
Ik kan me heel goed voorstellen dat de mensen die het gebeuren opzetten zich inmiddels achter de oren krabben wat heeft het allemaal voor zin om nog iets te organiseren.
Hoop van niet maar zullen niet de enige zijn 😱😢
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.