Vivarium 21


.
Staat wel begrip en geduld
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211112-202534_Facebook.jpg
    Screenshot_20211112-202534_Facebook.jpg
    145.3 KB · Weergaven: 152
Jammer.... Ik zou niet naar Vivarium gaan maar naar een festival. Ik weet de aantallen niet, maar niet overal zitplaatsen natuurlijk. De podiums waren al gebouwd en de muzikanten al in Nederland.... Jammer maar begrijpelijk. Ik hoop dat het allemaal snel weer voorbij is!
 
Wegens het feit dat vivarium 2021 weer niet door kan gaan jammer genoeg... willen wij (@joentje015 ) toch een uitstapje hebben, wat zijn winkels in NL/BE die de moeite waard zijn om te bezoeken?!
 
Leuk idee maar goed die een kaartje hebben kunnen in 2022 heen dus van die bezoekers zijn ze al zeker.
 
Ja dat had ik begrepen hoor. Ik neem ook aan dat ze wel onder een regeling van tegemoetkomingen zullen vallen omdat ze door de maatregelen nu niks kunnen.
 
Laten we het hopen, zonde van een schitterende beurs en het leukste uitje van het jaar.
 
Jammer dat het niet doorgaat, maar dat was wel te verwachten.

Nu maar hopen dan Aqua Expo in Dortmund in februari wel doorgaat...
 
We krijgen dus bericht met een keuze. Wat mij betreft zeker het doneren waard, hopend op een volgende editie!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211114-122235_Facebook.jpg
    Screenshot_20211114-122235_Facebook.jpg
    292.4 KB · Weergaven: 146
Wat fijn dat ze de optie donatie ook aangeven. Mijn ticket krijgen ze:)
 
Hij bedoelt dat de overheid in zijn alwetendheid alles om zeep helpt qua evenementen horeca en alles wat er om heen hangt
dit terwijl de opgelegde maatregelen een schijn oplossing is en blijft.
O op die manier, ik snapte hem niet omdat de laatste posten over de donaties gingen.
 
O op die manier, ik snapte hem niet omdat de laatste posten over de donaties gingen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat de mensen die het gebeuren opzetten zich inmiddels achter de oren krabben wat heeft het allemaal voor zin om nog iets te organiseren.
Hoop van niet maar zullen niet de enige zijn :eek::cry:
 
Tja wat de toekomst gaat brengen weten we niet en dat is maar goed ook denk ik want hoop doet leven.
 
Tja wat de toekomst gaat brengen weten we niet en dat is maar goed ook denk ik want hoop doet leven.
Nou jouw toekomst is niet zo lastig. Zal niet veel anders zijn dan nu. Lui zijn achter je pc. En met pijn en moeite naar LFS om wat voer te halen 😉
 
Nou jouw toekomst is niet zo lastig. Zal niet veel anders zijn dan nu. Lui zijn achter je pc. En met pijn en moeite naar LFS om wat voer te halen 😉
Tja dat klopt deels wel en het is een van de nuttige dingen die ik van jouw heb geleerd:DD. Jij vertelde me toch maak je niet druk en delegeren is een kunst:pp
 
Ik kan me heel goed voorstellen dat de mensen die het gebeuren opzetten zich inmiddels achter de oren krabben wat heeft het allemaal voor zin om nog iets te organiseren.
Hoop van niet maar zullen niet de enige zijn :eek::cry:

Daarom ook mijn opmerking, die ik maanden terug al neerzette: begin er niet aan :deal:
Niet dat ik het eens ben met beslissingen vanuit het Kabinet overigens, maar dat is ook een gebed zonder eind.
 

Terug
Bovenaan