Dankjewel Ben.
Tel maar eerst tot 12 november af.Wel jammer dat we niet meer aftellen
Nog 23 nachtjes
We zetten dus Antje op negerenAls je nu kijkt dat festiviteiten rond de 11de v/d 11de al geannuleerd worden door gemeentes zou het mij niks verbazen als straks evenementen zoals het vivarium e.d. ook niet meer mogen
Eens!We gaan gewoon. Klaar.
Mocht het niet doorgaan stel ik voor om allen een bezoekje te brengen aan John en op de terug weg bij AntjeMocht het toch niet doorgaan dan kun je 365 dagen later denk ik alsnog naar binnen![]()
En vanaf Antje wil je weer de andere 364 doorbrengen voor de deur van het Autotron neem ik aanMocht het niet doorgaan stel ik voor om allen een bezoekje te brengen aan John en op de terug weg bij Antje
Blij dat ze editie 2021 niet annuleren. Kaarten voor de 27e al geregeld. 😀
SssssstNiet te vroeg juichen, er kan heel veel gebeuren in 20 dagen![]()
Richard aka Crusher of Dreams.Niet te vroeg juichen, er kan heel veel gebeuren in 20 dagen![]()
Je slaat de spijker op zijn kop!Nee zeker niet! ik bekijk het alleen wel wat realistisch.
We zitten al 1,5jaar+ in een situatie die op elk moment alle kanten op kan gaan... dus ik houd mij nergens meer aan vast
Heb in het verleden al eens gezegd dat ik persoonlijk als organiserende partij, er ook dit jaar überhaupt niet aan begonnen zou zijn... financiële risico's zijn gewoon te groot.
Uiteraard hoop ik ook voor iedereen dat het gewoon zonder al te veel gezeur door kan gaan (zeker een 1,5m maatregel is al geen doen bijvoorbeeld).
Precies dit inderdaad, ik plan ook niks qua beurzen staan en dergelijke zolang ik niet weet hoe en wat, eerst maar kijken hoe we hier uit komenJe slaat de spijker op zijn kop!
Veel mensen denken ook dat je van de 1 op de andere dag alles weer kan en mag.
Maar de corona zijn we echt nog niet vanaf.
Zelf heb ik ook helemaal geen zin om dingen vooraf te plannen.
Evenementen of buitenlandse vakanties.
Ik ga daar pas weer aan denken, als alles echt weer normaal is.
En je onbezorgd kunt doen en laten wat je wilt.
Zonder dat er kans bestaat dat ze weer aanscherpen.
Dus hier voorlopig nog niks op de planning.
Daredevil.Ach niemand weet precies hoe het komt. We zien het dan wel 🙂 Ik heb wel alles geboekt in ieder geval.
Ja, ik ben niet bang.Daredevil.
Thug lifeJa, ik ben niet bang.
Vaak ben je te bang.Thug life
Ik heb zojuist ook 2 kaarten gekocht.Ja, ik ben niet bang.
Bang waarvoor?Vaak ben je te bang.
Meer in het algemeen. Dat men over het algemeen te bang is of de dingen teveel overdenkt. Ik bedoel.. wat kan er gebeuren?Bang waarvoor?
Heb jij vanwege de omvang 2 kaartjes nodig danIk heb zojuist ook 2 kaarten gekocht.
I aint scared either.
Ja klopt had er eerst 4 nodig nu 2.Heb jij vanwege de omvang 2 kaartjes nodig dan![]()
Die beginnen zo in te slaan.Haha, je hebt je medicatie nog niet gehad volgens mij![]()
Weet ik toch.Nee zeker niet! ik bekijk het alleen wel wat realistisch.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.