Vivarium 21


Als je nu kijkt dat festiviteiten rond de 11de v/d 11de al geannuleerd worden door gemeentes zou het mij niks verbazen als straks evenementen zoals het vivarium e.d. ook niet meer mogen
 
Nee zeker niet! ik bekijk het alleen wel wat realistisch.
We zitten al 1,5jaar+ in een situatie die op elk moment alle kanten op kan gaan... dus ik houd mij nergens meer aan vast :))

Heb in het verleden al eens gezegd dat ik persoonlijk als organiserende partij, er ook dit jaar überhaupt niet aan begonnen zou zijn... financiële risico's zijn gewoon te groot.

Uiteraard hoop ik ook voor iedereen dat het gewoon zonder al te veel gezeur door kan gaan (zeker een 1,5m maatregel is al geen doen bijvoorbeeld).
 
Ik ben het wel met Richard eens en de besmettingen lopen nu zo snel op dat ik niet weet wat nu het beste zou zijn om te doen. Frits Kuiper hier gaat ook weer staan maar zei gister al het drukken van de flyers te hebben geannuleerd of te stoppen want er is veel onzeker nu het weer de verkeerde kant opgaat.
 
Nee zeker niet! ik bekijk het alleen wel wat realistisch.
We zitten al 1,5jaar+ in een situatie die op elk moment alle kanten op kan gaan... dus ik houd mij nergens meer aan vast :))

Heb in het verleden al eens gezegd dat ik persoonlijk als organiserende partij, er ook dit jaar überhaupt niet aan begonnen zou zijn... financiële risico's zijn gewoon te groot.

Uiteraard hoop ik ook voor iedereen dat het gewoon zonder al te veel gezeur door kan gaan (zeker een 1,5m maatregel is al geen doen bijvoorbeeld).
Je slaat de spijker op zijn kop!

Veel mensen denken ook dat je van de 1 op de andere dag alles weer kan en mag.
Maar de corona zijn we echt nog niet vanaf.

Zelf heb ik ook helemaal geen zin om dingen vooraf te plannen.
Evenementen of buitenlandse vakanties.
Ik ga daar pas weer aan denken, als alles echt weer normaal is.
En je onbezorgd kunt doen en laten wat je wilt.
Zonder dat er kans bestaat dat ze weer aanscherpen.
Dus hier voorlopig nog niks op de planning.
 
Je slaat de spijker op zijn kop!

Veel mensen denken ook dat je van de 1 op de andere dag alles weer kan en mag.
Maar de corona zijn we echt nog niet vanaf.

Zelf heb ik ook helemaal geen zin om dingen vooraf te plannen.
Evenementen of buitenlandse vakanties.
Ik ga daar pas weer aan denken, als alles echt weer normaal is.
En je onbezorgd kunt doen en laten wat je wilt.
Zonder dat er kans bestaat dat ze weer aanscherpen.
Dus hier voorlopig nog niks op de planning.
Precies dit inderdaad, ik plan ook niks qua beurzen staan en dergelijke zolang ik niet weet hoe en wat, eerst maar kijken hoe we hier uit komen
 
Bang waarvoor?
Meer in het algemeen. Dat men over het algemeen te bang is of de dingen teveel overdenkt. Ik bedoel.. wat kan er gebeuren?

Dat het niet door gaat.. Oké en dan? Vergaat dan de wereld of wat? 🤣 Kaarten zijn dan wel voor volgend jaar geldig. Jammer dat wanneer het wel gewoon door gaat en dat men zich weken van te voren opvreet met gedachten 'what if'.

En even een disclaimer/nuancering:
Kan me wel indenken dat mensen het misschien niet veilig vinden en daarom sowieso niet gaan.
 
Ik heb respect voor ieder mens zijn mening . Beslis je voor jezelf zus of zo dat is voor mij helemaal prima , maar verzoen jezelf dan met de lusten en de lasten van je eigen beslissing .
 

Terug
Bovenaan